To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
IT.NORCOM [FORUM]
Wszystko o ... Badaniach Technicznych i Rejestracji Pojazdów

Pierwsza rejestracja - Inna MMC zespołu pojazdów w dowodzie, a inna na TZ?

makaon - 07-02-2013, 13:06
Temat postu: Inna MMC zespołu pojazdów w dowodzie, a inna na TZ?
Witam, jak w temacie, która jest "ważniejsza" i czemu? Starostwo upiera się przy danych z DR zagranicznego :)
Psuj - 07-02-2013, 13:08

Cytat:
Inna MMC zespołu pojazdów w dowodzie, a inna na TZ?


Na TZ nie ma MMC przyczepy. Starostwo ma rację. było na forum kilka razy. Jak znajdę to podlinkuje.

wojtek1k - 07-02-2013, 13:17

Cytat:
Na TZ nie ma MMC przyczepy
- pytenie jest o zespół pojazdów, a nie o p-pę. zapewne chodzi o dmc - a dokładniej o drugą cyfrę z TZ

teoretycznie badanie powinno być N - niezgodność danych - a praktycznie jak jest niewielka odchyłka, piszę w uwagach że ustaliłem to z TZ i jest OK, ale też jedna pani z WK "udowodniła mi", że źle zrobiłem obt,

dla mnie ważniejsza jest TZ bo później taka wartość widnieje w polskim DR, ale dla pani z WK....................dokumenty, jak się uprze bez homologacji i wymiany TZ...........temat się nie zakończy

włochy , dania - taka niezgodność jest normą
szkoda że nie napisałeś jakie starostwo

Psuj - 07-02-2013, 13:20

wojtek1k napisał/a:
- pytenie jest o zespół pojazdów,


W mordę... znowu za szybko czytałem... :oops:

Dla diagnosty ważniejsze to z tabliczki, bo za granicą mogą występować specjalne uwarunkowania, np przy określonym stopniu wzniesień.

wojtek1k - 07-02-2013, 13:22

Psuj napisał/a:
np przy określonym stopniu wzniesień.

tak jest w niemczech - ale to dotyczy masy p-py, w uwagach w briefie są takowe zapiski

JANUSZ60 - 07-02-2013, 13:47

wojtek1k napisał/a:
włochy , dania - taka niezgodność jest normą

Dokładnie, wczoraj miałem Land Rover ciężarowy z Włoch, F3 w DR wyższa od tej z TZ ponad 400kg,,,

Psuj - 07-02-2013, 14:01

wojtek1k napisał/a:
ale to dotyczy masy p-py,


Co może się przekładać na masę zespołu...

wojtek1k - 07-02-2013, 14:26

Cytat:
Co może się przekładać na masę zespołu...


DMC zestawu zostaje takie samo - może ciągnąć p-pę np. o 100kg cięższą (a lżejszy pojazd)

blakop - 07-02-2013, 14:39

Napisz w adnotacjach, że zespół taki, a taki i niech sobie WK wyjaśnia rozbieżność... Nie pytaj mnie jaki wynik samego badania 8)
wojtek1k - 07-02-2013, 14:44

blakop napisał/a:
Napisz w adnotacjach, że zespół taki, a taki i niech sobie WK wyjaśnia rozbieżność...


ale po co w adnotacjach - napisał w DIPie - jak napisze w adnotacjach, że jest inny na TZ niż w DR to musi dać N. :D

http://www.norcom.com.pl/...pic.php?t=12230

wadi - 13-03-2013, 09:57

Jak to rozgryźć: BMW - w dowodzie niemieckim F2 2005 kg,O1-1500 kg ale na tabliczce znamionowej F3-3595 kg jak ustalić prawidłowo F3 .
blakop - 13-03-2013, 10:01

wadi napisał/a:
jak ustalić prawidłowo F3 .


Tak jak na tabliczce...
Kolego - zima jeszcze przed nami jak widać - długie zimowe wieczory zatem jeszcze obowiązują... Polecam je na zapoznanie się z obszerną tematyką forum na ten temat... Bo było to już tysiące razy - F1+O1 wcale nie musi dać F3!!!

wadi - 13-03-2013, 10:04

Oczywiście ,wiem że O1 to wartość dopuszczalna ale nigdy wartośc dopuszczalna nie jest większa od wartości maksymalnej
blakop - 13-03-2013, 10:06

Owszem bywa tak.
Proponuję sprawdzić w katalogu ITS.
W ogóle jakie to BMW??

eborg - 13-03-2013, 10:08

Wartość O1 , to MMC, a nie DMC.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group