To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
IT.NORCOM [FORUM]
Wszystko o ... Badaniach Technicznych i Rejestracji Pojazdów

WAŻNE - komunikaty, ogłoszenia - CEPiK 2.0 - instrukcje naprawcze / zgłaszanie błędu 403 ...

Norbert Jezierski - 14-11-2017, 15:20
Temat postu: CEPiK 2.0 - instrukcje naprawcze / zgłaszanie błędu 403 ...
UWAGA!

0. Ważne ! Zakładamy, że system operacyjny komputera jest aktualizowany i wszystkie bieżące aktualizacje są pobrane !
1. Zakładamy, że używacie Państwo poprawnie skonfigurowanej wersji CiscoAnyConnect.
2. Pierwszym krokiem jest wyszukanie błędów - plik HelloCepik, kolejnym - INSTRUKCJA - plik podstawowy.
3. Każdy błąd musi zostać naprawiony, każdy etap naprawy (INSTRUKCJA-plik podstawowy) musi zakończyć się sukcesem. Może wystąpić kilka błędów równocześnie.
4. Proszę pamiętać o konieczności restartowania naprawianych aplikacji (naprawa Internet Explorera) lub komputera (naprawa certyfikatu SSL).
5. Nie ma znaczenia jakiej przeglądarki używacie Państwo w codziennej pracy - naprawiamy wyłącznie (i do skutku) Internet Explorera.

STACJA.SQL - HelloCepik:
http://norcom.com.pl/down..._HelloCepik.pdf

INSTRUKCJA NAPRAWCZA - plik podstawowy:
http://norcom.com.pl/down...atow_SSL_v5.pdf (wersja 5, zmodyfikowany o dodatek dla IE).

INSTRUKCJA NAPRAWCZA - dodatek do pliku podstawowego, dla IE, kiedy zawiodą wcześniejsze procedury:
http://norcom.com.pl/down...fikatyIE_v1.pdf

BARDZO WAŻNA UWAGA DO INSTRUKCJI ENCARD !!!
http://norcom.com.pl/down...czej_encard.pdf

INSTRUKCJA - dotyczy kart ENCARD (pobrana ze strony producenta, link do niej znajduje się w pliku podstawowym):
http://norcom.com.pl/down...mie_Windows.pdf


INSTRUKCJA - dotyczy kart CERTUM:
http://norcom.com.pl/down...certyfikatu.pdf


INSTRUKCJA - dotyczy komunikatu Błąd Inicjalizacji Certyfikatu w STACJA.SQL:
http://norcom.com.pl/down...Certyfikatu.pdf


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ZGŁASZANIE BŁĘDU 403 - FORBIDDEN - nieprawidłowo wydany certyfikat, tj. bez dostępu do systemu CEP
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Błędy te, zawsze z danymi Waszego certyfikatu - oznaczane w HelloCepik wykonywanym z naszego systemu jako 403 - trzeba zgłaszać do nas, najlepiej mailem na software@norcom.pl - ale także pod adres podany na stronach CEP-a:
http://www.cepik.gov.pl/a...ntroli-pojazdow

Można - i warto - skorzystać z naszej instrukcji i naszego programu, dzięki czemu wyślecie Państwo w zgłoszeniu błędu bardzo istotną rzecz - dane Waszych certyfikatów.
http://norcom.com.pl/down..._HelloCepik.pdf (strona 3)

+++
Zespół wdrożeniowy służy pomocą techniczną wszystkim SKP, które mają problemy z połączeniem z CEPiK 2.0. Można ją uzyskać zgłaszając problem na Service Desk:

E-mail: service_desk_portal@coi.gov.pl
Tel.: +48 42 253 54 99
System zgłoszeń ATMOSFERA: https://pomoc.coi.gov.pl
+++

To drugie zgłoszenie (MC) po to, aby mieć oficjalną podkładkę dla WK - a więc warto !!!



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group