Arton Napisano 19 Listopad 2013 Share Napisano 19 Listopad 2013 Po zmianie komputera na stacji pojawił sie problem z cepikiem. Po zalogowaniu i wejsciu w aplikację wyskakuje Nie udało się nawiązać bezpiecznego połączenia Podczas łączenia z serwerem www.cepik.gov.pl wystąpił błąd. Uczestnik komunikacji SSL nie mógł wynegocjować akceptowalnego zbioru parametrów bezpieczeństwa. (Kod błędu: ssl_error_handshake_failure_alert) Po uruchomieniu programu diagnostycznego (cepik.gov.pl/pit) jest błąd : brak załadowanego modułu bezpieczeństwa. Jak ten moduł załadowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 19 Listopad 2013 Share Napisano 19 Listopad 2013 Jak ten moduł załadowac najsprawniej, najszybciej wytłumaczą na Helpdesku tel: (42) 253-54-54, Fax.: (42) 292-07-81. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 19 Listopad 2013 Share Napisano 19 Listopad 2013 najsprawniej, najszybciej wytłumaczą na Helpdesku Dokładnie, ale należy uzbroić się w cierpliwość - z podkreśleniem "cierpliwość" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 19 Listopad 2013 Share Napisano 19 Listopad 2013 oj tam cierpliwość ostatnie moje połączenie z SD trwało ~19 minut a całą rozmowę streściłem w 3 punktach http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=187033#187033 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 19 Listopad 2013 Share Napisano 19 Listopad 2013 ostatnie moje połączenie z SD trwało ~19 minut Ja dopiero czwartego dnia uzyskałem "dostęp" (dzwoniłem co 20 min) , na pomoc nie mogę narzekać - iście profesjonalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 19 Listopad 2013 Share Napisano 19 Listopad 2013 dzwoniłem co 20 min to błąd dzwonisz i czekasz na linii na operatora, aż ucho spuchnie od "muzyczki" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 19 Listopad 2013 Share Napisano 19 Listopad 2013 dzwonisz i czekasz na linii na operatora, aż ucho spuchnie od "muzyczki" 4 razy po 15 min po prostu mnie zniechęciło, tym bardziej że pora dnia nie miała znaczenia. Trudno uwierzyć, że o 7.00 rano prócz mnie ktoś inny próbował skontaktować się z helpdesk CEPIK. INSTRUKCJA ZGŁASZANIA INCYDENTÓW - aplikacje Internetowe Zgłoszenie incydentu może nastąpić za pośrednictwem następujących kanałów komunikacyjnych: 1. Telefonicznie na ogólnodostępny nr telefonu centrali serwisowej: (42) 253-54-54, Fax.: (42) 292-07-81. 2. Pocztą elektroniczną na adres: service_desk_portal@coi.gov.pl 3. Za pośrednictwem dedykowanego portalu zgłoszeniowego, dostępnego pod adresem https://www.cepik.gov.pl/helpdesk Instrukcja użytkownika portalu zgłoszeniowego dostępna jest pod adresem: http://www.cepik.gov.pl/portal/plik/instrukcja.pdf?id=231 oraz po zalogowaniu do portalu zgłoszeniowego w nagłówku strony. Centralny punkt zgłoszeń serwisowych dla użytkowników systemu CEPIK dostępny jest w trybie 7/24 tj. przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Poranna kawa może się przedłużyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 20 Listopad 2013 Share Napisano 20 Listopad 2013 Ma może ktoś instrukcję jak zainstalować Cepika dla Windows 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 20 Listopad 2013 Share Napisano 20 Listopad 2013 Tomku może tu znajdziesz potrzebne informacje: http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CC4QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.cepik.gov.pl%2Fportal%2Fplik%2F12-04-17_DOK_DokUzy_Aplikacja_dla_SKP_v3%25205%25201.pdf%3Fid%3D290&ei=0XeMUrmvM4r17AavtIBA&usg=AFQjCNEIfc5V5mDWuGZIRhKwHLQXAqaOwg&sig2=mM_3fsR1mrCXInZiEGSf3w&bvm=bv.56643336,d.ZGU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 20 Listopad 2013 Share Napisano 20 Listopad 2013 Ma może ktoś instrukcję jak zainstalować Cepika dla Windows 7 ?? Chyba zainstalować czytnik kart. Stery powinieneś mieć na dołączonej płytce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 20 Listopad 2013 Share Napisano 20 Listopad 2013 Stery powinieneś mieć na dołączonej płytce... Nie zawsze, zależy od producenta. Warto sprawdzić na jego stronie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 20 Listopad 2013 Share Napisano 20 Listopad 2013 ie zawsze, zależy od producenta. Warto sprawdzić na jego stronie. z instrukcji (link powyżej): "Uwaga! System operacyjny musi obsługiwać zakupiony czytnik i kartę kryptograficzną, oraz pozwalać na realizację operacji związanych z uwierzytelnieniem sesji przeglądarki w oparciu o moduł kryptograficzny. W ramach dotychczasowej eksploatacji potwierdzono poprawne funkcjonowanie aplikacji w systemach MS Windows XP SP2 lub wyższy, MS Vista z Service Pack 1 (lub wyższym), Windows 7. W pozostałych przypadkach należy się zapoznać z wymaganiami danego producenta. Domyślny instalator jest przygotowany dla wykorzystywania Systemu operacyjnego Windows XP SP2 oraz czytników kart ActivCard i kart ENCARD. W pozostałych przypadkach należy się zapoznać z wymaganiami danego producenta. " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 20 Listopad 2013 Share Napisano 20 Listopad 2013 Dla 7-ki trzeba sprawdzić ilu bitowy posiadamy system i taką wersję oprogramowania czytnika kart należy zainstalować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arton Napisano 20 Listopad 2013 Autor Share Napisano 20 Listopad 2013 na nowym kompie właśnie mam win7. Na początku nawet nie świeciła sie zielona dioda w czytniku. Z płyty z ecpikiem jakas wersja 2.1.0 wgrałem coś do kompa i teraz czytnik działa. [ Dodano: 20-11-2013, 12:07 ] u mnie już wszystko działa Oczekiwanie na helpdesk ok 1 minuty. miałem w zabezpieczeniach nie wgrany jakiś dodatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 21 Listopad 2013 Share Napisano 21 Listopad 2013 Cep się otwiera, ale jak chcę dodać paczkę to przekierowuje mnie na stronę http://www.oracle.com/technetwork/java/index.html Może mi ktoś wytłumaczyć łopatologicznie co mam zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 21 Listopad 2013 Share Napisano 21 Listopad 2013 Może mi ktoś wytłumaczyć łopatologicznie co mam zrobić. Tomku spróbuj zrobić to co poniżej:2)zaloguj się do strony Serwis Desku Portalowego dla CEPiK, w przeglądarce w pasku adresu wpisz: sd.coi.gov.pl użytkownik: cepik hasło: cepik 3) wejdź do działu java i pobierz plik java7.exe 4) po zapisaniu pliku trzeba uruchomić instalator 5) po instalacji zamykamy Firefoxa i ponownie uruchamiamy i testujemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 21 Listopad 2013 Share Napisano 21 Listopad 2013 I po zrobieniu tego cep się otwiera wszystko jest ok do momentu gdy chcę dodać paczkę i wtedy przerzuca mnie na inną stronę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 21 Listopad 2013 Share Napisano 21 Listopad 2013 Tomku którą wersję JAVY pobrałeś: java7u45.exe?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 21 Listopad 2013 Share Napisano 21 Listopad 2013 java7u45.exe?? Tak mam tą wersję, ale cały czas przekierowuje mnie na stronę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 21 Listopad 2013 Share Napisano 21 Listopad 2013 Klikasz na: AGREE AND PRCEED Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 21 Listopad 2013 Share Napisano 21 Listopad 2013 Tak mam tą wersję, ale cały czas przekierowuje mnie na stronę Dzwoń do helpdesk, pomogą rozwiązać Twój problem, tylko uzbrój się w cierpliwość - w sumie muzyka łagodzi obyczaje . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 21 Listopad 2013 Share Napisano 21 Listopad 2013 Jutro powalczę jeszcze solo a potem ewentualnie zadzwonię. Dzięki za dotychczasowe podpowiedzi [ Dodano: 22-11-2013, 08:06 ] Klikasz na: AGREE AND PRCEED Klikam i pozostaję na tej stronie [ Dodano: 22-11-2013, 10:15 ] Po testach wyskakuje taki błąd "Sprawdzam czy załadowano moduł bezpieczeństwa enigmap11.dll dla przeglądarki Mozilla Firefox. C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\jss4.dll: Can't find dependent libraries BłĄD" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 29 Listopad 2013 Share Napisano 29 Listopad 2013 A niech będzie i tu ,bo mi żaden temat nie pasuje . http://www.cepik.gov.pl/portal/c/portal_public/layout?p_l_id=1.1&p_p_id=EXT_7&p_p_action=0&p_p_state=maximized&p_p_mode=view&_EXT_7_struts_action=%2Fprezentacja_artykulow%2Fartykul&_EXT_7_article_id=126&_EXT_7_article_version=1.0&_EXT_7_cur=1&_EXT_7_statystyka=1'>http://www.cepik.gov.pl/portal/c/portal_public/layout?p_l_id=1.1&p_p_id=EXT_7&p_p_action=0&p_p_state=maximized&p_p_mode=view&_EXT_7_struts_action=%2Fprezentacja_artykulow%2Fartykul&_EXT_7_article_id=126&_EXT_7_article_version=1.0&_EXT_7_cur=1&_EXT_7_statystyka=1 Od dnia 1 grudnia 2013 r. zmianie ulega system zarządzania zgłoszeniami IT do Usług CEPiK. Proces zgłaszania błędów i usterek pozostaje taki sam, jak dotychczas i może się odbywać 24 godziny na dobę.Platforma jest dostępna poprzez stronę http://www.cepik.gov.pl po zalogowaniu do Portalu w dziale Aplikacje MSW „Portal zgłoszeniowy” lub bezpośrednio poprzez link https://www.cepik.gov.pl/helpdesk Użytkownicy nadal logują się przy użyciu dotychczasowych kart dostępowych do CEPiK. Na podstawie certyfikatu następuje identyfikacja jednostki, do której Użytkownik należy, a następnie Użytkownik wybiera swoje imię i nazwisko z istniejącej listy. W przypadku nowego Użytkownika, po zalogowaniu przy użyciu karty dostępowej należy wybrać przycisk , wpisać imię i nazwisko oraz telefon i/lub adres mailowy i zapisać. Nowy użytkownik pojawi się na liście użytkowników danej lokalizacji. Po zalogowaniu, należy skorzystać z przycisku i wypełnić formularz. Po naciśnięciu przycisku zgłoszenie zostanie automatycznie przekazane do realizacji. Instrukcja obsługi dostępna będzie na platformie. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Zespołem Service Desk COI telefon: 42 253 54 99 e-mail: service_desk_portal@coi.gov.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian ZG Napisano 30 Grudzień 2013 Share Napisano 30 Grudzień 2013 Chyba zainstalować czytnik kart. Stery powinieneś mieć na dołączonej płytce... Jeśli nie mam płytki? Skąd można pobrać sterowniki Karta ENCARD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 30 Grudzień 2013 Share Napisano 30 Grudzień 2013 Jeśli nie mam płytki? Skąd można pobrać sterownikiKarta ENCARD spróbuj tu:http://www.cryptotech.com.pl/Pomoc_techniczna/Sterowniki,content.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi