Skocz do zawartości

Problem z cepikiem po zmianie komputera


Rekomendowane odpowiedzi

Po zmianie komputera na stacji pojawił sie problem z cepikiem. Po zalogowaniu i wejsciu w aplikację wyskakuje

Nie udało się nawiązać bezpiecznego połączenia

 

Podczas łączenia z serwerem www.cepik.gov.pl wystąpił błąd.

 

Uczestnik komunikacji SSL nie mógł wynegocjować akceptowalnego zbioru parametrów bezpieczeństwa.

 

(Kod błędu: ssl_error_handshake_failure_alert)

Po uruchomieniu programu diagnostycznego (cepik.gov.pl/pit) jest błąd : brak załadowanego modułu bezpieczeństwa.

Jak ten moduł załadowac :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najsprawniej, najszybciej wytłumaczą na Helpdesku

 

Dokładnie, ale należy uzbroić się w cierpliwość - z podkreśleniem "cierpliwość" :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnie moje połączenie z SD trwało ~19 minut :D

 

Ja dopiero czwartego dnia uzyskałem "dostęp" (dzwoniłem co 20 min) :roll: , na pomoc nie mogę narzekać - iście profesjonalna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzwonisz i czekasz na linii na operatora, aż ucho spuchnie od "muzyczki"

 

4 razy po 15 min po prostu mnie zniechęciło, tym bardziej że pora dnia nie miała znaczenia. Trudno uwierzyć, że o 7.00 rano prócz mnie ktoś inny próbował skontaktować się z helpdesk CEPIK.

 

INSTRUKCJA ZGŁASZANIA INCYDENTÓW - aplikacje Internetowe

 

Zgłoszenie incydentu może nastąpić za pośrednictwem następujących kanałów komunikacyjnych:

 

 

1. Telefonicznie na ogólnodostępny nr telefonu centrali serwisowej: (42) 253-54-54, Fax.: (42) 292-07-81.

 

2. Pocztą elektroniczną na adres: service_desk_portal@coi.gov.pl

 

3. Za pośrednictwem dedykowanego portalu zgłoszeniowego, dostępnego pod adresem https://www.cepik.gov.pl/helpdesk

 

Instrukcja użytkownika portalu zgłoszeniowego dostępna jest pod adresem: http://www.cepik.gov.pl/portal/plik/instrukcja.pdf?id=231 oraz po zalogowaniu do portalu zgłoszeniowego w nagłówku strony.

 

Centralny punkt zgłoszeń serwisowych dla użytkowników systemu CEPIK dostępny jest w trybie 7/24 tj. przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

 

Poranna kawa może się przedłużyć :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma może ktoś instrukcję jak zainstalować Cepika dla Windows 7

 

??

 

Chyba zainstalować czytnik kart. Stery powinieneś mieć na dołączonej płytce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stery powinieneś mieć na dołączonej płytce...

 

Nie zawsze, zależy od producenta. Warto sprawdzić na jego stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ie zawsze, zależy od producenta. Warto sprawdzić na jego stronie.

z instrukcji (link powyżej):

"Uwaga!

System operacyjny musi obsługiwać zakupiony czytnik i kartę kryptograficzną, oraz pozwalać na

realizację operacji związanych z uwierzytelnieniem sesji przeglądarki w oparciu o moduł kryptograficzny.

W ramach dotychczasowej eksploatacji potwierdzono poprawne funkcjonowanie aplikacji w systemach

MS Windows XP SP2 lub wyższy, MS Vista z Service Pack 1 (lub wyższym), Windows 7. W pozostałych

przypadkach należy się zapoznać z wymaganiami danego producenta.

Domyślny instalator jest przygotowany dla wykorzystywania Systemu operacyjnego Windows XP SP2

oraz czytników kart ActivCard i kart ENCARD. W pozostałych przypadkach należy się zapoznać z wymaganiami danego producenta. "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla 7-ki trzeba sprawdzić ilu bitowy posiadamy system i taką wersję oprogramowania czytnika kart należy zainstalować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na nowym kompie właśnie mam win7. Na początku nawet nie świeciła sie zielona dioda w czytniku. Z płyty z ecpikiem jakas wersja 2.1.0 wgrałem coś do kompa i teraz czytnik działa.

 

[ Dodano: 20-11-2013, 12:07 ]

u mnie już wszystko działa :) Oczekiwanie na helpdesk ok 1 minuty. miałem w zabezpieczeniach nie wgrany jakiś dodatek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może mi ktoś wytłumaczyć łopatologicznie co mam zrobić.
Tomku spróbuj zrobić to co poniżej:

2)zaloguj się do strony Serwis Desku Portalowego dla CEPiK, w przeglądarce w pasku adresu wpisz:

sd.coi.gov.pl

użytkownik: cepik

hasło: cepik

3) wejdź do działu java i pobierz plik java7.exe

4) po zapisaniu pliku trzeba uruchomić instalator

5) po instalacji zamykamy Firefoxa i ponownie uruchamiamy i testujemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I po zrobieniu tego cep się otwiera wszystko jest ok do momentu gdy chcę dodać paczkę i wtedy przerzuca mnie na inną stronę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mam tą wersję, ale cały czas przekierowuje mnie na stronę

 

Dzwoń do helpdesk, pomogą rozwiązać Twój problem, tylko uzbrój się w cierpliwość - w sumie muzyka łagodzi obyczaje :D .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro powalczę jeszcze solo a potem ewentualnie zadzwonię.

Dzięki za dotychczasowe podpowiedzi :piwo

 

[ Dodano: 22-11-2013, 08:06 ]

Klikasz na: AGREE AND PRCEED

Klikam i pozostaję na tej stronie :/

 

[ Dodano: 22-11-2013, 10:15 ]

Po testach wyskakuje taki błąd

 

"Sprawdzam czy załadowano moduł bezpieczeństwa enigmap11.dll dla przeglądarki Mozilla Firefox.

 

C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\jss4.dll: Can't find dependent libraries

 

BłĄD"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

A niech będzie i tu ,bo mi żaden temat nie pasuje .

http://www.cepik.gov.pl/portal/c/portal_public/layout?p_l_id=1.1&p_p_id=EXT_7&p_p_action=0&p_p_state=maximized&p_p_mode=view&_EXT_7_struts_action=%2Fprezentacja_artykulow%2Fartykul&_EXT_7_article_id=126&_EXT_7_article_version=1.0&_EXT_7_cur=1&_EXT_7_statystyka=1'>http://www.cepik.gov.pl/portal/c/portal_public/layout?p_l_id=1.1&p_p_id=EXT_7&p_p_action=0&p_p_state=maximized&p_p_mode=view&_EXT_7_struts_action=%2Fprezentacja_artykulow%2Fartykul&_EXT_7_article_id=126&_EXT_7_article_version=1.0&_EXT_7_cur=1&_EXT_7_statystyka=1

 

Od dnia 1 grudnia 2013 r. zmianie ulega system zarządzania zgłoszeniami IT do Usług CEPiK. Proces zgłaszania błędów i usterek pozostaje taki sam, jak dotychczas i może się odbywać 24 godziny na dobę.

Platforma jest dostępna poprzez stronę http://www.cepik.gov.pl po zalogowaniu do Portalu w dziale Aplikacje MSW „Portal zgłoszeniowy” lub bezpośrednio poprzez link https://www.cepik.gov.pl/helpdesk

 

Użytkownicy nadal logują się przy użyciu dotychczasowych kart dostępowych do CEPiK. Na podstawie certyfikatu następuje identyfikacja jednostki, do której Użytkownik należy, a następnie Użytkownik wybiera swoje imię i nazwisko z istniejącej listy.

W przypadku nowego Użytkownika, po zalogowaniu przy użyciu karty dostępowej należy wybrać przycisk , wpisać imię i nazwisko oraz telefon i/lub adres mailowy i zapisać. Nowy użytkownik pojawi się na liście użytkowników danej lokalizacji.

 

Po zalogowaniu, należy skorzystać z przycisku i wypełnić formularz. Po naciśnięciu przycisku zgłoszenie zostanie automatycznie przekazane do realizacji.

 

Instrukcja obsługi dostępna będzie na platformie.

 

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Zespołem Service Desk COI

telefon: 42 253 54 99

e-mail: service_desk_portal@coi.gov.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...
Chyba zainstalować czytnik kart. Stery powinieneś mieć na dołączonej płytce...

 

Jeśli nie mam płytki? Skąd można pobrać sterowniki

Karta ENCARD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.