BarAnt Napisano 24 Lipiec 2014 Share Napisano 24 Lipiec 2014 Witam. Potrzebuje dane do VW Golf 4 Kombi 4motion. To co mam z dowodu zagr to: G=1582 kg, DMC=1965, P1= 2324 cm3, P2= 110 kW. Potrzebuje jedynie masę przyczepy bez hamulca. Z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 24 Lipiec 2014 Share Napisano 24 Lipiec 2014 1500/650 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 24 Lipiec 2014 Share Napisano 24 Lipiec 2014 [G] - jest źle !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 24 Lipiec 2014 Share Napisano 24 Lipiec 2014 [G] - jest źle !!! to "wysadź" z tego kierowcę - 75 kg z dowodu zagr to: G=1582 kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 24 Lipiec 2014 Share Napisano 24 Lipiec 2014 to "wysadź" z tego kierowcę - 75 kg- wysadzę i jeszcze auto zważę bo i tak mi nie pasuje, by bycze kombi 2,3 litra pojemności, prawie sto pięćdziesiąt koni, miało ledwie 460 kilogramów ładowności. Zdaję sobie sprawę "4motion" z deka przyciężkawe, no ale, ale... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BarAnt Napisano 24 Lipiec 2014 Autor Share Napisano 24 Lipiec 2014 Jak wysadzę kierowcę to wyjdzie później niezgodność danych w DIPie z danymi w zagr dowodzie i pozwoleniu czasowym wydanym w PL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 24 Lipiec 2014 Share Napisano 24 Lipiec 2014 Oj tam niezgodność. Mi się po prostu wydaje że przestrzelona jest ta waga... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 24 Lipiec 2014 Share Napisano 24 Lipiec 2014 Jak wysadzę kierowcę to wyjdzie później niezgodność danych w DIPie z danymi w zagr dowodzie i pozwoleniu czasowym wydanym w PL.- ładnie opisz w uwagach, że podana zagraniczna masa własna pojazdu jest to tak zwana masa pojazdu w stanie gotowym do jazdy, która zawiera w sobie ciężar kierowcy, co jest w niezgodzie z definicją masy własnej ustawowej.Jakoś tak, a przejdzie, będzie dobrze, a przynajmniej jak trafi do mnie może, to go nie pogonię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 24 Lipiec 2014 Share Napisano 24 Lipiec 2014 Mi się po prostu wydaje że przestrzelona jest ta waga... Nie po raz pierwszy w pojazdach z Niemiec ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BarAnt Napisano 24 Lipiec 2014 Autor Share Napisano 24 Lipiec 2014 Też mi się wydaje, że przesadzona jest ta masa własna, pomimo tego, że to kombi i 4motion. Jutro zadzwonie do wydziału i zobaczę co oni powiedzą. A pojazd jest ze Szwajcarii. 1965 kg - 1582 kg = 383 kg to trochę mało zostaje jak na takie auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 25 Lipiec 2014 Share Napisano 25 Lipiec 2014 WK nic Ci nie powie, bo niby co? Auto wypadałoby po prostu zważyć i skonfrontować to z zapisami w DR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 25 Lipiec 2014 Share Napisano 25 Lipiec 2014 Czy przypadkiem ten golf nie miał zamontowanego w Szwajcarii gazu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 25 Lipiec 2014 Share Napisano 25 Lipiec 2014 A kolega chciał tylko masę przyczepy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 25 Lipiec 2014 Share Napisano 25 Lipiec 2014 Też mi się wydaje, że przesadzona jest ta masa własna, pomimo tego, że to kombi i 4motion A masz może numer homologacji do niego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BarAnt Napisano 25 Lipiec 2014 Autor Share Napisano 25 Lipiec 2014 Auto instalacji gazowej nie posiada. Po zważeniu wyszło G=1440 kg i tak wpisałem w DIP-ie plus w uwagach odpowiedni komentarz. [ Dodano: 25-07-2014, 14:41 ] Dzięki za pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 25 Lipiec 2014 Share Napisano 25 Lipiec 2014 Po zważeniu wyszło G=1440 kg Rozumiem, że paliwo było 90% i wszystkie płyny eksploatacyjne na full? Dosyć śmiała decyzja, tym bardziej, że były dokumenty zagraniczne. to "wysadź" z tego kierowcę - 75 kg To był prawidłowy tok postępowania jak już. Jak wysadzę kierowcę to wyjdzie później niezgodność danych w DIPie z danymi w zagr dowodzie i pozwoleniu czasowym wydanym w PL. Fajnie, ze jej teraz nie masz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BarAnt Napisano 25 Lipiec 2014 Autor Share Napisano 25 Lipiec 2014 Paliwo było, płyny i bez kierowcy podczas ważenia. Po odjęciu tych 75 kg to i tak za duża była ta masa własna. A masę własną ustalono poprzez zważenie zgodnie z procedurą zawartą w Dz. U. poz 996, więc myślę, że będzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 25 Lipiec 2014 Share Napisano 25 Lipiec 2014 Paliwo było, płyny i bez kierowcy podczas ważenia. Po odjęciu tych 75 kg to i tak za duża była ta masa własna. A masę własną ustalono poprzez zważenie zgodnie z procedurą zawartą w Dz. U. poz 996, więc myślę, że będzie dobrze. Będzie albo nie będzie Skąd wiadomo, że pojeździe nie dokonano zmian konstrukcyjnych, przez które stał się lżejszy? A wtedy badanie dodatkowe z opisem zmian by pasowało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 25 Lipiec 2014 Share Napisano 25 Lipiec 2014 A wtedy badanie dodatkowe z opisem zmian by pasowało. a zmiany to chyba z kapelusza diagnosta by opisał O właśnie niezły moment aby zmiany były opisywane przez przedsiębiorcę dokonującego zmiany - w przypadku kiedy takowy z odpowiednim PKD ma je wykonać lub właściciela pojazdu w pozostałych przypadkach, a diagnosta weryfikuje czy dokonane zmiany zgodne są z obowiązującymi przepisami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 25 Lipiec 2014 Share Napisano 25 Lipiec 2014 BarAnt i zrobiłeś OK! Bo licho wie co kryje się w każdym unijnym kraju pod pozycją G i co zawiera w sobie bądź nie. A już na bank wychodzi kicha jak G podawane w widełkach od - do jest. Nie wypominając rejestracji pojazdów sprowadzonych z uznawanymi terminami badań, do których DIP-u / ustalenia danych się nie wymaga, a masa własna żywcem z zagranicznych papierów jest przepisywana i wychodzi potem na okresowym, że auto jakby pięciu miejsc nie może mieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BarAnt Napisano 25 Lipiec 2014 Autor Share Napisano 25 Lipiec 2014 michal_k napisał/a: A wtedy badanie dodatkowe z opisem zmian by pasowało. No właśnie jakie zmiany?? Skoro żadnych zmian nie było. Najprawdopodobniej ktoś kiedyś błędnie to wpisał za granicą. [ Dodano: 25-07-2014, 17:02 ] I tak zostało. [ Dodano: 25-07-2014, 17:22 ] Dokładnie Paprock w tym przypadku F1-G=1965-1582=383 kg to trochę mało jak na 5-osobowe auto kombi. Przy G=1440 mamy juz 525 kg do dyspozycji. ta wartość w dokumencie zagr jest zdecydowanie przesadzona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 25 Lipiec 2014 Share Napisano 25 Lipiec 2014 Najprawdopodobniej ktoś kiedyś błędnie to wpisał za granicą. Pytam ponownie - masz numer homo z zagranicznych dokumentów? w tym przypadku F1-G=1965-1582=383 kg to trochę mało jak na 5-osobowe auto kombi. Pracujesz przy projektowaniu w fabryce VW? Bo wydaje mi się, że "trochę" źle postąpiłeś i nie zdziwię się jak WK zażąda opisu zmian konstrukcyjnych... ta wartość w dokumencie zagr jest zdecydowanie przesadzona. A jesli została przepisana z homologacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BarAnt Napisano 25 Lipiec 2014 Autor Share Napisano 25 Lipiec 2014 W dokumentach nie ma ale jest na tabliczce e1*98/14*0071. Widzę, że są różne zdania na ten temat na forum ale zobaczymy co z tego wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 25 Lipiec 2014 Share Napisano 25 Lipiec 2014 A jesli została przepisana z homologacji?- to też może być no ok. Przykładowe załączniki w temacie: → http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=210675#210675, co prawda dotyczące innego i dużo, duuużo nowszego samochodu, ale to dobra baza wykładni unijnej masy pojazdu gotowego do jazdy vs. ustawowej masy własnej pojazdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz0417 Napisano 25 Lipiec 2014 Share Napisano 25 Lipiec 2014 Ciekawe czy po zsumowaniu nacisków osi G też wynosiło 1582 kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.