Skocz do zawartości

ZMIANA LICZBY MIEJSC


piterjeep

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 182
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • blakop

    24

  • Marek1

    20

  • Paprock

    11

  • adam1501

    10

Top Posters In This Topic

I logicznie myśląc powinno sie dodać parę kilogramów bo przybyło siedzeń i masa się zwiększyła,a przypadku montażu GAZU w samochodzie masa zwiększyła sie o wiele więcej niż w przypadku montażu siedzeń a masy własnej nikt nie zmienia,

czy ktoś logicznie mi to wytłumaczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyzwyczaj się że w tym zawodzie wiele rzeczy jest nielogicznych , trzeba z tym żyć i czekać na lepsze czasy , ale podobno te lepsze już były...........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale podobno te lepsze już były...........

Podobno ??? czyżbyś w to wątpił, przecież to oczywiste, że teraz już może nam być tylko gorzej,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy auta z fabrycznie montowaną instalacją LPG czy CNG mają inną MW od tych bez instalacji gazowej? Czy ma ktoś dostęp do HOMO. Zobaczmy jak to robi producent.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy auta z fabrycznie montowaną instalacją LPG czy CNG mają inną MW od tych bez instalacji gazowej? Czy ma ktoś dostęp do HOMO. Zobaczmy jak to robi producent.

 

Te pojazdy to nie są z fabryczną instalacją LPG ,CNG (potocznie tak nazywaną) robią fikoł ,auto jest zarejstrowane bez instalacji (ominięcie uzyskania homo na dany pojazd z gazem,duży koszt) a następnie po montażu dokonuje się wpisu i wszystko "gra" .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te pojazdy to nie są z fabryczną instalacją LPG ,CNG (potocznie tak nazywaną) robią fikoł ,auto jest zarejstrowane bez instalacji (ominięcie uzyskania homo na dany pojazd z gazem,duży koszt) a następnie po montażu dokonuje się wpisu i wszystko "gra" .

 

Chyba nie bardzo wiesz o czym mówisz.

Owszem - pojazdy z fabrycznie montowana instalacja LPG trafiają się już rzadko (kiedyś częściej - choćby słynny LANOS LPG), jednak pojazdy fabryczne w wersji CNG są w tej chwili w ofercie niemal każdego koncernu (dot.pojazdów "dostawczych" do 7 ton DMC). Są to od razu konstrukcje fabryczne i tak są homologowane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się wydaje że koledze pietrek_k bardziej chodziło o to że po zamontowaniu instalacji nawet w aucie już zarejestrowanym nikt masy własnej nie zmienia , a przybywa nieraz 100kg.Skoro nikt nie zmienia dla 100 to dlaczego miałby zmienić dla 20.

tylko czy obecna masa jest aż tak precyzyjnie określona ???

Co będzie jak po zważeniu wyjdzie mniejsza niż ta w DR? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co będzie jak po zważeniu wyjdzie mniejsza niż ta w DR? :D

 

Będzie klops :)

Ale tu rodzi się też inne pytanie:

 

"ile znasz takich przypadków, że auto z jakichś tam powodów faktycznie zaczęto ważyć i próbowano z tego tytułu wyciągać jakieś konsekwencje??"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daleko nie trzeba szukać ...

 

Aby wykryć „przekręt”, konieczna jest specjalistyczna waga.
http://www.rynek-kolejowy.pl/23605/Dolnoslaskie_busy_rowniez_z_zanizona_waga.htm

 

W 55 pojazdach masa była większa, niż mówiły o tym dokumenty. W większości od 400 do 600 kilogramów. Rekordzista miał o 1100 kg więcej.
http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20110518/NEWS01/770948099

 

:shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"ile znasz takich przypadków, że auto z jakichś tam powodów faktycznie zaczęto ważyć i próbowano z tego tytułu wyciągać jakieś konsekwencje??"

O osobowych nie słyszałem , o innych przypadkach jest głośno . :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam o osobowe właśnie, tudzież dostawcze, ale z takimi zmianami o jakich mowa w poście :) Nikt chyba nie słyszał...

 

Bo, że autobusy i inne wynalazki się zaniża i co tam jeszcze to wiadomo nie od dziś, no ale ostatecznie nie o tym było w tym poście, prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam o osobowe właśnie, tudzież dostawcze, ale z takimi zmianami o jakich mowa w poście :) Nikt chyba nie słyszał

Wszystko przed nami ,ITD od niedawna może kontrolować osobówki. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze czy oryginalne punkty mocowania kanapy ,foteli i jaki to rodzaj pojazdu.Czy w przypadku ciężarowego wystarczy ładowności.

 

Osobowy 3 miejscowy?

Ale jeśli już, to zmiana l.m. w osobowym?

 

§ 9a. W samochodzie ciężarowym kategorii N1 o nadwoziu rodzaju AB, AC, AF lub BB, o których mowa w przepisach o homologacji pojazdów, mogą być wprowadzone zmiany konstrukcyjne polegające na zmianie ilości miejsc, jeżeli:

 

1) liczba miejsc nie przekracza osiem (bez kierowcy) i

 

2) P - ((M +75) + N x 68 ) ł N x 68, gdzie:

 

P - dopuszczalna masa całkowita pojazdu w kg,

 

M - masa własna pojazdu,

 

N - liczba miejsc, nie licząc miejsca kierowcy.

 

No i jeszcze obawa o ładowność jest niepotrzebna .

Ładowność to różnica pomiędzy DMC a MW.

L.M. nie ma tu nic do rzeczy...

 

Sorry że się wcinam ale "młodzież" się uczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

L.M. nie ma tu nic do rzeczy...

 

Wręcz przeciwnie.

 

:?: a jak się ma mieć "do rzeczy"

Dział II załącznika do Dz.U. nr 155 z 2009 parag. 4 nie wyczerpuje tematu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry że się wcinam ale "młodzież" się uczy.

Oczywiście że wzorek jest najważniejszy, tylko niech młodzież się dowie że ktoś się kiedyś pokusił i dokonał obliczeń w różnych wariantach i opracował coś takiego co nam ułatwia pracę (załącznik )

http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=73553#73553

 

Ale żeby nie wsadzić się na minę trzeba oczywiście przeliczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry że się wcinam ale "młodzież" się uczy.

Oczywiście że wzorek jest najważniejszy, tylko niech młodzież się dowie że ktoś się kiedyś pokusił i dokonał obliczeń w różnych wariantach i opracował coś takiego co nam ułatwia pracę (załącznik )

http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=73553#73553

 

Ale żeby nie wsadzić się na minę trzeba oczywiście przeliczyć.

 

No, tak VAN ciężąrowy...

coś się tą "zmianą miejsc w osobowym" zasugerowałem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Wy wszyscy oczywiście znowu piszecie drugą stronę tematu nie na temat. Od gazu do wzorów na zależność miejsc i ładowności... Ech...

Przypominam pytanie.

 

 

WITAM.

 

Zmiana liczby miejsc z 3 na 6 w oplu vivaro, czy zmieniacie mase własną pojazdu?

 

dzieki za odp.

 

 

 

Jak zwykle, "piterjeep" rzucił temat i uciekł, myślę, że Vivaro 3 osobowy mógł być tylko jako ciężarowy,,,

 

Uciekł, bo już widocznie nie ma siły na czytanie waszych postów. A odpowiedź dostał w drugim poście. Więc o co kaman?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.