Skocz do zawartości

Renault Clio numer homo


Fredek

Rekomendowane odpowiedzi

PL*0580*01 bardzo proszę kolegów z forum jesli ktoś ma dostęp do homo co widnieje w podrodzaju , nie chcę klienta pogonić ale w cepiku jest furgon przeznaczenie uniwersalny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A we Francuskich dowodach pisze BB a w następnej pozycji pisze Furgon. I co z tym fantem zrobić? :)

 

Klasyfikować według polskich przepisów jako BB, a nie według "potocznych" nazw francuskich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A we Francuskich dowodach pisze BB a w następnej pozycji pisze Furgon. I co z tym fantem zrobić? :)
a co widzisz?Podejrzewam,że pojazd w którym przedział pasażerski i towarowy zawarte są w jednej bryle pojazdu-czyli definicja Vana jak nic.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 months later...

Przeczytałem kilka tematów związanych z kratką dla "nowych pojazdów". Mam taki przypadek -homologacja raczej dwuetapowa- Reno Clio I rej. 29.11.2009 nr homo na TZ e2*2001/116*0327 obok niej mała czarna naklejka coś jak by z 2 etapu a na niej napisane coś po francusku i e2*2001/116*0327*?? a pod spodem P-2440.06.00 . We Francuskim DR jest pod K tylko P-2440.06.00 Czy ten pojazd musi mieć kratkę czy nie?

Gdzieś jeszcze obiło mi się o oczy o różnicy w homologacji e i E chyba temat związany był z Volvem al teraz tego nie znalazłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do VATU niezależnie od homo musi mieć kratkę, chyba że ma to być tylko ciężarówka, to wtedy niekoniecznie (pytanie czy ten ostatni numer homologacji ma znaczenie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do VATu że ma mieć kratkę to wiem, chodzi mi o to czy jeżeli jest zwykłą ciężarówką to z tymi numerami homo i datą I rej. ma mieć kratkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi mi o to czy jeżeli jest zwykłą ciężarówką to z tymi numerami homo i datą I rej. ma mieć kratkę.

Z przepisów wynika, że nie musi mieć kratki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przepisów wynika, że nie musi mieć kratki.

Daniel, data pierwszej rejestracji to trochę za mało żeby uznać że był homologowany wg. dyrektywy 2007/46/WE . Można się omknąć .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy dobrze myślę. Homologacja e2*2001/116*0327*?? jeśli ktoś mógłby sprawdzić - będzie na s. osobowy ( nie wiem co oznaczają te ??). Drugi etap miał homo P-2440.06.00 co jest wpisane do Fr. DR Ale to raczej nie jest homologacja od A do Z zgodna z dyrektywą 2007/46/WE dla s. ciężarowych a raczej zgodność przeróbki (częściowa homologacja) z war. technicznymi która uznaje, że pojazd będzie s. ciężarowym.

W związku z tym moim zdaniem kratka powinna być. Jeśli się mylę proszę o dalsze zabranie głosu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W związku z tym moim zdaniem kratka powinna być. Jeśli się mylę proszę o dalsze zabranie głosu.
marceli2, konkluzja dyskusji będzie jedna a mianowicie my jako diagności nie mamy instrumentów (brak dostępu do danych homologacyjnych) aby stwierdzić czy
homo P-2440.06.00

jest zgodne z

dyrektywą 2007/46/WE
:(

Takie niestety mamy przepisy, że zgodnie z nimi badań technicznych nie możemy wykonywać, bo pomimo szczerych chęci i zachowania należytej staranności wspomnianego przepisu nie możemy zastosować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Homologacja e2*2001/116*0327*

Osobowy , hatchback lub kombi .

 

[ Dodano: 18-11-2014, 18:48 ]

homo P-2440.06.00
jest zgodne z
dyrektywą 2007/46/WE

Tylko czy nasi krajowi przedstawiciele to potwierdzą , bo było by najpewniejsze .

Jutro sprawdzę jak jest w naszych krajowych . Bo nie pamiętam czy było od Opla czy Renault.

I etap ,w numerze homo : 2001/116

II etap, w numerze homo : 2007/46

I fajny zapis :konwersja do kategorii N1

 

[ Dodano: 19-11-2014, 07:39 ]

Clio z 2011 ma e2*2007/46*0008*12. Bez zapisu o konwersji .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro drugi etap to e2*2001, a nie e2*2007 to musi mieć kratkę.

 

Sama data to mało - liczy się rodzaj homologacji. Dopiero te auta z homologacją e...*2007 mogły iść jako N1 bez kratki. Tyle co do homologacji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero te auta z homologacją e...*2007 mogły iść jako N1 bez kratki.

Dlaczego *2007? Czy to ma związek z wejściem dyrektywy 2007/46/WE? Jeśli tak, to czy wszystkie homo wydane po wejściu w życie 2007/46/WE są z nią zgodne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego *2007? Czy to ma związek z wejściem dyrektywy 2007/46/WE?

 

Tak dokładnie.

 

Jeśli tak, to czy wszystkie homo wydane po wejściu w życie 2007/46/WE są z nią zgodne?

 

No z założenia tak. Gdzie tkwi "haczyk" Twojego pytania?

 

Po prostu od tej dyrektywy dopuszczono brak kratki w N1 - tylko tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie tkwi "haczyk" Twojego pytania?

Może to nie haczyk, ale zapewne sporo jest pojazdów wyprodukowanych po wejściu wspomnianej dyrektywy, ale na podstawie homologacji wydanych wcześniej, kiedy to dyrektywa jeszcze nie obowiązywała.

blakop, myślisz, że diagności są w stanie przynajmniej z 99% pewnością sprawdzić czy dany pojazd został wyprodukowany zgodnie z 2007/46/WE?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.