JANUSZ60 Napisano 5 Listopad 2014 Share Napisano 5 Listopad 2014 Kurza stopa w czym te wnioski są napisane bo nie otwierają mi się Wypełniłem bez problemu,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yatsu Napisano 6 Listopad 2014 Share Napisano 6 Listopad 2014 Powitać. Mam problem bo z zakładkach do pobranie nie widzę wniosku a jak klikam na wasz linki na stronie cepiku mam info ze nie mam uprawnię aby oglądać ta stronę. I tu moja proźba wyśle mi ktoś ten wniosek na emial ? Przemek@transmetal.pl z góry dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 6 Listopad 2014 Share Napisano 6 Listopad 2014 W domu się otwiera ale drukarka padnięta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 6 Listopad 2014 Share Napisano 6 Listopad 2014 Mam problem bo z zakładkach do pobranie nie widzę wniosku Poniżej masz gotowca Czysty wniosek_o_wygenerowanie_certyfikatu_OZZ.rar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arton Napisano 19 Listopad 2014 Share Napisano 19 Listopad 2014 Dostalismy klika dni temu karte po recertyfikacji z nowym pinem. Na nowej karcie loguję się na cepiku, później wchodzę w aplikacje MSWiA, wpisuje nowy pin i wyskakuje mi "Odmówiono dostępu do usługi z następującego powodu: Użytkownik loguje się przy pomocy nieznanego certyfikatu. Użytkownik: Nieznany użytkownik Skontaktuj się z Pomocą Techniczną (Help Desk) SI CEPiK. " Co z tym zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 19 Listopad 2014 Share Napisano 19 Listopad 2014 Co z tym zrobić? masz odpowiedź Skontaktuj się z Pomocą Techniczną (Help Desk) SI CEPiK. tel 42 253 54 54 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz70 Napisano 19 Listopad 2014 Share Napisano 19 Listopad 2014 firestorm napisał masz problem z działaniem CEPiKu zgłoś go tu >>> https://www.cepik.gov.pl/helpdesk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 19 Listopad 2014 Share Napisano 19 Listopad 2014 Uzyskanie dostępu do portalu www.cepik.gov.pl Każdy użytkownik SI CEPiK, który wnioskuje o certyfikat po raz pierwszy, bądź też użytkownik, posiadający już wcześniej certyfikat, któremu na skutek zmiany danych wygenerowano certyfikat jako „Nowemu użytkownikowi”, po przeprowadzeniu certyfikacji, otrzymuje drogą mailową (na adres wskazany we wniosku) dane dostępowe (login i hasło) do portalu www.cepik.gov.pl, dzięki którym, w połączeniu z aktywnym certyfikatem, może on korzystać z aplikacji portalowej SI CEPiK. Procedura zakładania użytkownikom kont na portalu www.cepik.gov.pl oraz przekazywania im danych dostępowych do portalu jest realizowana odpowiednio przez: -dla użytkowników aplikacji OZZ -Departament Teleinformatyki (DT) MSW Kontakt z pracownikiem DT realizującym zadania w zakresie tworzenia kont portalowych – telefon: (22) 60 28 424 - dla SKP Departament Ewidencji Państwowych (DEP) MSW Kontakt z pracownikiem DEP realizującym zadania w zakresie tworzenia kont portalowych – telefon: (22) 60 28 627 W przypadku wystąpienia problemów związanych z użytkowaniem konta portalowego lub aplikacji MSW, należy kontaktować się z Service Desk CEPiK: telefon: (42) 253 54 54, e-mail: service_desk_portal@coi.gov.pl lub portal@coi.gov.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 12 Grudzień 2014 Share Napisano 12 Grudzień 2014 Witam, macie może jakiś adres emailowy do pracowników recertyfikacji? Wniosek wysłałem na początku listopada. Wykonałem dziesiątki jeżeli nie setki telefonów na wszystkie znane i nieznane numery - nikt nie odbiera. Pani w sekretariacie potraktowała mnie "z buta"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 12 Grudzień 2014 Share Napisano 12 Grudzień 2014 Wniosek wysłałem na początku listopada. W moim przypadku trwało 1,5 miesiąca , trzeba uzbroić się w cierpliwość. Skoro po takim czasie nic nie przyszło że z wnioskiem jest nie halo ,to jest nadzieja że bliżej gwiazdki dostaniesz przesyłki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 12 Grudzień 2014 Share Napisano 12 Grudzień 2014 Jeśli masz potwierdzenie doręczenia przesyłki to śpij spokojnie, bo i tak nic nie przyśpieszysz. Ja otrzymałem po sześciu tygodniach,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 12 Grudzień 2014 Share Napisano 12 Grudzień 2014 Potwierdzenie mam ale jestem niecierpliwy No i irytuje mnie, że nikt telefonów nie odbiera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 12 Grudzień 2014 Share Napisano 12 Grudzień 2014 No i irytuje mnie, że nikt telefonów nie odbiera. napisz na priv do firestorm-a. Podpowie zapewne jak i co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 12 Grudzień 2014 Share Napisano 12 Grudzień 2014 OK, dzięki za info. Poczekam do wtorku, jak nie dostanę recertyfikatu to "rozpętam burzę". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 12 Grudzień 2014 Share Napisano 12 Grudzień 2014 Poczekam do wtorku Słusznie, zwłaszcza, że firestorm też tu rzadko zagląda,,, [ Dodano: 12-12-2014, 12:26 ] Potwierdzenie mam ale jestem niecierpliwy Gdybyś, celowo podobnie jak ja, nie podał hasła, zadzwonili by sami do Ciebie,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 12 Grudzień 2014 Share Napisano 12 Grudzień 2014 Ja także nie podałem hasła. Nawet karty nie wysłałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 12 Grudzień 2014 Share Napisano 12 Grudzień 2014 Do wniosku załączamy kartę (jeśli mamy Enigmę otrzymaną z MSW) i info o kodzie pin,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 12 Grudzień 2014 Share Napisano 12 Grudzień 2014 Ja mam CERTUM. Do wniosku załączam, na dowolnym nośniku, zgłoszenie certyfikacyjne. Na tym samym nośniku MSW odsyła mi odświeżony certyfikat, który sam instaluje na karcie. Karta jest cały czas u mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 13 Grudzień 2014 Share Napisano 13 Grudzień 2014 Mam kilka pytań. Jak to jest, że my mamy max 3 dni na przesłanie pliku do CEPiKu a MSW jakieś 2 miesiące na odesłanie karty ? Jakie przepisy regulują lub zwalniają z obowiązku przesyłania plików do CEPiKu jak mamy kartę w re-certyfikacji? [ Dodano: 13-12-2014, 10:40 ] To takie pytania pomocnicze dla kol. Radka aby lepiej się nie wychylał z tą burzą bo jak widać takiego robaczka jak SKP - MSW rozgniecie jednym pisemkiem do nadzoru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 13 Grudzień 2014 Share Napisano 13 Grudzień 2014 Jakie przepisy regulują Podejrzewam, że takie same; To znaczy, "magiczne niezwłocznie" obowiązuje nas oraz Ich ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 13 Grudzień 2014 Share Napisano 13 Grudzień 2014 "magiczne niezwłocznie" Co wolno Wojewodzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 14 Grudzień 2014 Share Napisano 14 Grudzień 2014 Jak to jest, że my mamy max 3 dni na przesłanie pliku do CEPiKu A info o ubezpieczeniu auta potrafi pół roku nie być w cepie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 14 Grudzień 2014 Share Napisano 14 Grudzień 2014 Też czekam na re-kartę. Z miesiączek już minął, a może i nawet lepiej. Mam w nosie. Szkoda mi tylko, że przez to stratny jest obywatel/klient. Nawet własnego auta w historii.pl nie sprawdzi przecież, nie pochwali się potencjalnemu nabywcy i takie tam. A miało być jak w niebie. A wszystkiemu winna, a jakże od końcowego ogniwa łańcucha systemu... pierwszy diagnosta, a w nastepnej kolejności "dziadoska" stacja z tego wynika, bo nic do CEP nie przesyła. Tak psioczą poniektórzy. Wiem, wiem... masówka jest...: → jest masówka - bardzo duzo certyfikatów wygasa / wygasło, oczekiwanie na recertyfikację/nowy certyfikat może potrwać około 4 tygodni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 15 Grudzień 2014 Share Napisano 15 Grudzień 2014 Mam kilka pytań.Jak to jest, że my mamy max 3 dni na przesłanie pliku do CEPiKu a MSW jakieś 2 miesiące na odesłanie karty ? Jakie przepisy regulują lub zwalniają z obowiązku przesyłania plików do CEPiKu jak mamy kartę w re-certyfikacji? [ Dodano: 13-12-2014, 10:40 ] To takie pytania pomocnicze dla kol. Radka aby lepiej się nie wychylał z tą burzą bo jak widać takiego robaczka jak SKP - MSW rozgniecie jednym pisemkiem do nadzoru. Burza dotyczyła "spolszczenia" loginu kolegi @firestorm A jeżeli chodzi o terminy wysyłania do cepiku to "reguluje" to pisemko MSW. Nie wiadomo kto i kiedy je napisał ani jaką ma "rangę ważności". Jest bez daty i podpisu. Głosi one iż (zapodaje z pamięci): 1. Te SKP, które wysyłają kartę kryptograficzną powinni posiadać jeszcze jedną kartę. Ta druga karta powinna mieć inny termin wygaśnięcia certyfikatu. 2. SKP, które wysyłają zgłoszenie certyfikacyjne na nośniku (pendrive, płyta CD) powinny robić to miesiąc przed wygaśnięciem ważności karty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
firestorm Napisano 15 Grudzień 2014 Autor Share Napisano 15 Grudzień 2014 Też mi się podoba to magiczne słowo "niezwłocznie" ja już nie powiem ile to trwa teraz bo 4 tygodnie to będzie super szybko ps. spokojnie zaglądam tu raz na jakiś czas, ale nie ma nowej Javy to nie ma nowych wpisów, umiecie już wszystko więc to taki prezent świąteczny dla mnie że wszystko wszystkim działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi