BarAnt Napisano 22 Styczeń 2015 Share Napisano 22 Styczeń 2015 Witam. Mam problem z zalogowaniem się do CEPIK. Wyskakuje mi coś takiego: "Nie udało się nawiązać bezpiecznego połączenia Podczas łączenia z serwerem www.cepik.gov.pl wystąpił błąd. Uczestnik komunikacji SSL nie mógł wynegocjować akceptowalnego zbioru parametrów bezpieczeństwa. (Kod błędu: ssl_error_handshake_failure_alert) Żądana strona nie może zostać wyświetlona, ponieważ nie udało się potwierdzić autentyczności otrzymanych danych. Należy skontaktować się z właścicielem witryny i poinformować go o tym problemie." Czy ktoś miał podobny problem i może mi pomóc?? Po czyjej stronie leży problem?? Już tak kiedyś miałem ale przy kolejnej próbie zalogowania udawało się a teraz cały czas to samo. [ Dodano: 22-01-2015, 18:21 ] Pytanie nieaktualne. Karta straciła ważność. [ Dodano: 22-01-2015, 18:28 ] A tak przy okazji zapytam. Wchodząc w zarządce karty mam dwie pozycje, tzn: - Certyfikat: nr karty - i tu jest podane od kiedy do kiedy wazna jest karta oraz - Certyfikat: Certyfikat_urzędu I moje pytanie co to jest ten Certyfikat urzędu?? Wie ktoś?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 22 Styczeń 2015 Share Napisano 22 Styczeń 2015 Czy ktoś miał podobny problem jak nie, jak tak http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=13846 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi