Nikita_Bennet Napisano 3 Lipiec 2015 Share Napisano 3 Lipiec 2015 nie każdy ma numeratory literkowe a i nie każdy pozyczy. A służby mogą oglądać jak będzie przeładowana, będzie coś wystawać i będą się dziwić w jakim to świetnym stanie są przyczepki samochodowe z lat 80-90tych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c64club Napisano 27 Sierpień 2015 Autor Share Napisano 27 Sierpień 2015 Na razie dyszel udało się wyprostować na tyle, że jeździ to prosto, ale i tak ostatecznie chcę go wymienić, bo to druternictwo taka prostowana rura. Burty wymienione na lekkie panele z ramek z profilu 15x15x1,5 + blacha, błotniki gotowce z plastiku, bo kosztowały grosze. Przyczepa istotnie schudła o niepotrzebnie wożone boczki. Problem w tym, że załadowana trzema worami cementu, wciąż waży mniej niż w dowodzie ma wpisane na pusto. I to bym chciał w niej zmienić. Bo jak będe miał na niej 200 kilogramów, to po wjechaniu na wagę wyjdzie jakby miałą załadowane coś ponad 100, ale jakbym coś lekkiego wiózł, to wyjdzie załadowana helem, biorąc pd uwagę DR i wynik z wagi. będą się dziwić w jakim to świetnym stanie są przyczepki samochodowe z lat 80-90tyc Moja nie będzie. Choćbym się wściekł, całą wypiaskował i pomalował uczciwie, to burty ładne, a na ramie ędzie wyraźna faktura "ospy" po rdzy, tyle że ładnie pomalowana. Wiek wyraźnie widać na przyczepce, jesli kiedyś została zaniedbana - a z tych konstrukcji co mają po 20 lat, to większość stałą pod chmurką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.