Skocz do zawartości

Badania anglików "po nowemu"


Psuj

Rekomendowane odpowiedzi

Dla mnie to jest trochę dziwne, że diagnosta nie wpisze na zaświadczeniu informacji o przekładce, pomimo, że będzie ona widoczna, przy jednoczesnej wiedzy o tym, że jest ona istotna przy rejestracji tego pojazdu.

 

Skoro uważacie, że nie jest to dana potrzebna do rejestracji, to jest chociażby w pkt 8 - INNE UWAGI. Czego np. mogą one dotyczyć? Czy nie właśnie spraw istotnych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klient rejestruje z kierownicą po prawej jest wpis w DR,przyjeżdża za rok a ja widzę kierownicę po lewej i co nic nie robię tylko badam stawiam stempel i jest oki
Skoro uważacie, że nie jest to dana potrzebna do rejestracji

Do jakiej rejestracji, przecież ten pojazd jest zarejestrowany.

Zawsze mnie interesował temat zmiany (a w zasadzie wymiany) DR, w którym brakuje jakiś danych i jest wielki zgrzyt o ustalenie danych niezbędnych do jego rejestracji. Zaś pytam do jakiej rejestracji, czy koniec DR to koniec rejestracji, czy wymiana DR ze względu na zmianę właściciela to dla pojazdu koniec rejestracji...., natomiast jak w trakcie kolejnego OBT chcesz skorygować dane, bo niezgodne ze stanem faktycznym to "pani w okienku" mówi, że jestem upierdliwy i jest to nieistotne i w zasadzie to po jaki .... (tu morderator by zadziałał) zawracam czymś takim głowę, skoro przez tych kilka lat soi tam kilka pieczątek i nie było problemu na poczcie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma chyba na tym forum wątku, w którym by ktoś nie wyskoczył o tej wymianie DR. :razz:

Skoro uważacie, że nie jest to dana potrzebna do rejestracji
Do jakiej rejestracji, przecież ten pojazd jest zarejestrowany.

 

Adam, kupowałes kiedyś auto np. zarejestrowane już w kraju?

Jaki wówczas składasz wniosek? - czy nie o REJESTRACJĘ?

A decyzję jaką się wówczas otrzymuje? Czyż nie o REJESTRACJI właśnie?

Przecież ja nie o wymianie DR pisałam. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy to czasami nie jest chore? Przecież zmienia się tylko właściciel. Pojazd "trwa" nadal w rejestracji. Nie dokonuje się wyrejestrowania pojazdu, aby ponownie go zarejestrować, choć nasze nie logiczne nazwy dokumentów świadczą o tym co piszesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli co? Powinien być wniosek o rejestrację i wniosek o przerejestrowanie i wtedy by było zgodnie ze sztuką? Bo wniosek o rejestrację jest i wniosek o wyrejestrowanie też jest, A brakuje.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak.Pan był przygotowany.Nawet w serwisie TOYOTY zmieniał reflektory przednie na nówki.Stare widziałem w bagażniku.

 

Super, NOWE reflektory , a czy "STRZAŁECZKI" spełniały warunki ?

Pzd. Tadeusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, miałem 01.09.2015 roku na przeglądzie Audi z Anglii tylko, że po przekładce deski (po staremu-kierownica po lewej stronie) Zaświadczenie poszło do Krakowa do WK i tam wymagają kategorii pojazdu (w dowodzie angielskim nie było). Czy M1 nie jest tylko wymagane jak kierownica jest po prawej stronie? Jak samochód jest nowy i prawie cały zabudowany osłonami skąd mogę wiedzieć czy poprzednio kierownica była po prawej, czy od początku po lewej?

Dodatkowo w uwagach mam wpisać, że pojazd jest przystosowany do ruchu prawostronnego. Wg mnie to jest oczywiste, bo inaczej nie przeszedłby przeglądu pozytywnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arizona....Co do uwag, przytoczę tylko wypowiedż kolegi ....

 

Tak: :arrow:http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20150000670
„zg) „KIEROWNICA PO PRAWEJ STRONIE” – dotyczy pojazdu sprowadzonego z terytorium państwa członkowskiego, rejestrowanego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jako:

– konstrukcyjnie przystosowany do ruchu lewostronnego (z kierownicą umieszczoną po prawej stronie pojazdu)

albo

– konstrukcyjnie przystosowany do ruchu lewostronnego (z kierownicą umieszczoną po prawej stronie pojazdu), który został następnie przebudowany i przystosowany do ruchu prawostronnego (z kierownicą umieszczoną po lewej stronie pojazdu).”;

 

A i dwie strony wcześniej też o tym jest kilka postów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaświadczenie poszło do Krakowa do WK i tam wymagają kategorii pojazdu

 

Bezprawnie.

 

Dodatkowo w uwagach mam wpisać, że pojazd jest przystosowany do ruchu prawostronnego.

 

Nie daj się i nic nie pisz. Niech widzimisię urzędnicze z Krakowa pozostanie niezaspokojone :razz: A tak właśnie czułem, że jakiś głupek znowu coś tam wymyślił - widziałem wczoraj zaświadczenie z powiatu krakowskiego z wpisem, że pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widziałem wczoraj zaświadczenie z powiatu krakowskiego z wpisem, że pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego.
A powinno być "pojazd konstrukcyjnie przystosowany do ruchu lewostronnego". Ktoś coś znowu pomieszał. Mam ostatnie zalecenia i ani słowa w nich o wpisywaniu przystosowania do ruchu prawostronnego, czy wymaganiu kategorii do przekładki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może starostwo wydało inne
Nie wydaje mi się, ale biorąc pod uwagę co się dzieje w SP, to wszystko jest możliwe :x
może to była radosna twórczość diagnosty.
Nie sądzę . Vide pkt pierwszy :cool:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaświadczenie poszło do Krakowa do WK i tam wymagają kategorii pojazdu

 

Bezprawnie.

 

Dodatkowo w uwagach mam wpisać, że pojazd jest przystosowany do ruchu prawostronnego.

 

Nie daj się i nic nie pisz. Niech widzimisię urzędnicze z Krakowa pozostanie niezaspokojone :razz: A tak właśnie czułem, że jakiś głupek znowu coś tam wymyślił - widziałem wczoraj zaświadczenie z powiatu krakowskiego z wpisem, że pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego.

 

Ciężko mi się nie dać, no bo co dalej będzie z rejestracją? Klient już ściąga sobie homologacje, aby było M1. Wziąłem pod uwagę tylko objaśnienia pod wzorem zaświadczenia z badania technicznego, aby wpisywać "Kierownica po prawej stronie". Tu może faktycznie zastosować regułkę w uwagach:

"pojazd konstrukcyjnie przystosowany do ruchu lewostronnego (z kierownicą umieszczoną po prawej stronie pojazdu), który został następnie przebudowany i przystosowany do ruchu prawostronnego (z kierownicą umieszczoną po lewej stronie pojazdu).” i zamknąć temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz może w dyspozycji angielski dowód, żeby zeskanować i na forum zapodać.

Tam jest taka zastanawiająca mnie rubryczka u góry na prawo od numeru rejestracyjnego.

A bardziej to mi idzie o jej objaśnienie jak na rewersie jest.

 

I po mojemu czasy "na skróty" powoli się kończą jeżeli chodzi o wszelkiego rodzaju regułki, definicje, zapisy - to do tej uwagi w zaświadczeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A bardziej to mi idzie o jej objaśnienie jak na rewersie jest.

Nie wiem o co chodzi ale wedle tłumaczenia to-A1-Rodzaj uzasadnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.