marek4017 Napisano 30 Październik 2015 Share Napisano 30 Październik 2015 - 776 załacznik 1- w tabelijest opisana każda czynność ,gdzie i jak sprawdzasz rurek777 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 30 Październik 2015 Share Napisano 30 Październik 2015 chyba776 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 30 Październik 2015 Share Napisano 30 Październik 2015 Nie prawda. W styczniu tego roku można było odebrać stację na starych zasadach do końca roku. Spytaj w TDT ilu w kraju tak zrobiło, za to wszystkim teraz rozszerzeń żal ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 30 Październik 2015 Share Napisano 30 Październik 2015 Bardziej mnie korci wiedzieć ile stacji po utracie rozszerzeń nagniatało dalej dodatki łącznie ze zmianami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 30 Październik 2015 Share Napisano 30 Październik 2015 Nie chce mi się dzwonić do TDT, bo to i tak niczego nie zmienia, tylko nie chce się czytać głupot, kiedy ktoś strzelił sobie w kolano z niewiedzy, a teraz wielki lament. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 1 Listopad 2015 Share Napisano 1 Listopad 2015 Niewątpliwie możliwość badania wszystkich ciągników rolniczych na PSKP była farsą jak takim pojazdem nie dało się przejechać przez stanowisko przeglądowe i nie starajmy się bronić tych chorych rozwiązań. Jeżeli uważacie, że dojazd ciągnikami rolniczymi i przyczepami stanowi nadmierną uciążliwość dla rolników to proponuję wykluczyć te pojazdy z obowiązku wykonywania OBT. Nie możemy brnąć dalej w kierunku patologii gdzie na BT jeżdżą tylko DR i wsytscy kombinatorzy się na tym bogacą a uczciwi diagności z tego powodu tracą pracę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 1 Listopad 2015 Share Napisano 1 Listopad 2015 Jeżeli uważacie, że dojazd ciągnikami rolniczymi i przyczepami stanowi nadmierną uciążliwość dla rolników Zupełnie tego nie rozumiem. Wielki mi problem, raz na dwa lata przejechać ciągnikiem z przyczepą trochę więcej kilometrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 1 Listopad 2015 Share Napisano 1 Listopad 2015 michal_k, uwierz, ze niektórzy (czytaj większość) ma z tym problem, bo ciągle przywożą na OBT tylko DR . Realia są takie, że jak wymagałem pojazdu na badaniu to przez rok zrobiłem 1 OBT w ciągniku rolniczym pomimo, że obok stacji przejeżdżało przynajmniej kilka ciągników na dzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 1 Listopad 2015 Share Napisano 1 Listopad 2015 jest to cała prawda na temat badań ciągników rolniczych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 1 Listopad 2015 Share Napisano 1 Listopad 2015 jest to cała prawda na temat badań ciągników rolniczychczy tylko ciągników -sądzę ,że problem dotyczy całego systemu badań - życie mi to pokazało .....,aby pracować trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 1 Listopad 2015 Share Napisano 1 Listopad 2015 Realia są takie, że jak wymagałem pojazdu na badaniu to przez rok zrobiłem 1 OBT w ciągniku rolniczym No to właściciel stacji nie zarobił, ale Ty masz sen spokojny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 2 Listopad 2015 Share Napisano 2 Listopad 2015 ... i pusty żołądek, a poczta w dalszym ciągu ma się świetnie, łącznie z pełnym brzuchem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 2 Listopad 2015 Share Napisano 2 Listopad 2015 Biorąc pod uwagę propozycję by przyczepy i ciągniki rolnicze były badane u rolnika w stodole to dużo lepszym rozwiązaniem jest by wszystkie SKP (również podstawowe) badały te pojazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 2 Listopad 2015 Share Napisano 2 Listopad 2015 markes30, proszę opisz jak zbadasz skuteczność hamulców w przyczepie rolniczej bez wjeżdżania na rolki hamulcowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 2 Listopad 2015 Share Napisano 2 Listopad 2015 Dzisiaj rozmawiałem z pewnym forumowiczem na temat podstawowej - i tak na 90% przypuszczam że to starostwa najwięcej mieszają z tymi stacjami i małymi literkami przy wystawianiu upoważnień - z tego co rozmawialiśmy wynika że TDT wystawiło protokół na podstawową bez przyczep - na podstawie tego starostwo wystawiło upoważnienie z dużymi i małymi a TDT w rozmowie telefonicznej potwierdziło iz nie muszą robić nowego odbioru do końca roku bo SKP jest odebrana po nowemu sam juz nie wiem co o tym sądzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 2 Listopad 2015 Share Napisano 2 Listopad 2015 No władna jest Decyzja TDT. Tak to w ustawie po kolei rozpisali, że najpierw Decyzja, a dopiero potem na jej podstawie Poświadczenie potwierdzające wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących SKP. No takiej sprawy jak poprawne/właściwe wystawienie poświadczenia dla przedsiębiorcy chyba można wymagać w kancelarii Ratusza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 2 Listopad 2015 Share Napisano 2 Listopad 2015 Namieszałeś. Poświadczenie to właśnie decyzja TDT, a starosta wydaje zaświadczenie potwierdzające wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących SKP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz0417 Napisano 3 Listopad 2015 Share Napisano 3 Listopad 2015 sam juz nie wiem co o tym sądzić Podobno to "wymysł", pewnego Pana z urzędu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 21 Marzec 2016 Share Napisano 21 Marzec 2016 ANKIETA WARUNKÓW LOKALOWYCH STACJI KONTROLI POJAZDÓW 21 marca 2016, 10.37 W związku z propozycją projektu zmian do rozporządzenia w sprawie szczegółowych wymagań w stosunku do stacji przeprowadzających badania techniczne pojazdów (Dz.U. z 2006 r. Nr 40 poz. 275), chcielibyśmy się zorientować, jaka jest skala problemu wynikająca z konieczności dostosowania stacji kontroli pojazdów do nowych wymagań. Proponujemy zatem, aby wykorzystać do poniższej ankiety, protokół z ostatnich oględzin i badań SKP wydany przez TDT. Niektóre „nowe” wymiary należy wykonać osobiście za pomocą np. miary stalowej. ze strony Piskp -czy ktoś orientuje się w temacie........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 21 Marzec 2016 Share Napisano 21 Marzec 2016 Oficjalnie nie ma żadnego projektu , ale z tego wynika że coś się dzieje w ministerstwie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 22 Marzec 2016 Share Napisano 22 Marzec 2016 Już kiedyś o tym pisałem ale się powtórzę. Nasze SKP to szpitalne laboratoria wyposażone w nowoczesny sprzęt w porównaniu z garażami do kontroli w państwach UE. 3 tygodnie temu byłem w Angli. Stacja w zatęchłym garażu z czterema podnośnikami, ostatnie stanowisko przystosowane teoretycznie do badań. Żadnego wydzielenia, sprzęt z przed 20 lat, syf i nieład w koło. Niech najpierw Anglia, Francja, Hiszpania, Portugalia, nadgonią 10 lat do nas a potem my możemy się doposażać!!! Nawet w Niemczech stacje wyglądają gorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 22 Marzec 2016 Share Napisano 22 Marzec 2016 Niech najpierw Anglia, Francja, Hiszpania, Portugalia, nadgonią Okresy przejściowe są właśnie z tą myślą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris Napisano 22 Marzec 2016 Share Napisano 22 Marzec 2016 Uważam, że jest to duży problem szczególnie dla tych , którzy w chwili obecnej zamierzają wykonać projekt, budować, wyposażyć i otworzyć OSKP lub PSKP. Powinno to być więc jak najszybciej przedstawione do publicznej wiadomości, by się nie okazało np.; że ktoś ma 20 cm za krótką nową SKP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 22 Marzec 2016 Share Napisano 22 Marzec 2016 Więc lepiej się wstrzymać do momentu w którym ukarzą się przepisy pod kątem dyrektywy 2014/45/UE , bo się może okazać że po 5 latach trzeba będzie w najlepszym przypadku urządzenia modernizować , a w najgorszym wymieniać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukiii86 Napisano 22 Marzec 2016 Share Napisano 22 Marzec 2016 Widzę, że DARIO64 nic nie wie w temacie.... w propozycji projektu chodzi głównie nie o wyposażenie stacji, lecz o wymiary bramy wjazdowej/wyjazdowej jak również odległości kanału od bram. Drugą ciekawostką jest Ponadto w kwestii waloryzacji opłat za badania techniczne pojazdów uprzejmie informuję, że resort infrastruktury i budownictwa prowadzi prace nad implementacją do polskiego systemu prawn ego Dyrektywy 2014/45/UE w sprawie okresowych badań zdatności do ruchudrogowego pojazdów silnikowych i ich przyczeporaz 22tezami wypracowanymi przez środowisko branżowe związane ze stacjami kontroli pojazdów, celem usprawnienia systemu badań technicznych pojazdów. Będzie się to wiązało z nowelizacją ustawy –Prawo o ruchu drogowym oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, w których przewidziane są zmiany cennika opłat za badania techniczne pojazdów. Z poważaniem Jerzy Szmit Podsekretarz Stanu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.