zmotor Napisano 7 Maj 2016 Share Napisano 7 Maj 2016 Panowie robiłem 1 Hondy jazz i zrobiłem błąd w nr vin w 10 pozycji jest S wpisałem 5.klient ma już pc z tym błednym nr. Jak to odkręcić żeby nie robić bałaganu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 7 Maj 2016 Share Napisano 7 Maj 2016 Normalnie popraw badanie i opisz w uwagach. Człowiek jest istotą omylną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zmotor Napisano 7 Maj 2016 Autor Share Napisano 7 Maj 2016 Tak zrobiłem, poinformowałem klienta żeby sie udał do wydziału to wyprostować ale powiedzial że poczeka na odbiór dowodu i wtedy mu poprawia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crackers Napisano 7 Maj 2016 Share Napisano 7 Maj 2016 Tak zrobiłem, poinformowałem klienta żeby sie udał do wydziału to wyprostować ale powiedzial że poczeka na odbiór dowodu i wtedy mu poprawia.niekoniecznie,bo mogą chcieć wymienić mu DR na nowy,tym bardziej ,że to nie z winy WK.Niech idzie jak najszybciej może zdąż przed wydrukowamiem dr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 7 Maj 2016 Share Napisano 7 Maj 2016 Jak pojazd już ma zamówiony dowód i oczekuje na jego odbiór to taki pojazd w bazie jest zablokowany i nic nie można mu poprawić (przynajmniej kiedyś tak było). Zresztą jak zamówienie już poszło to i tak DR przyjdzie z błędnym nr. Obawiam się, że WK może chcieć w tym układzie jak najbardziej zamówić kolejny nowy DR na koszt właściciela. W tym układzie nie walcz z klientem i daj mu tą kasę - to jednak Twój błąd. Uważam też, że warto, żebyś sam powiadomił WK o tej sytuacji, żeby zrobili już zawczasu adnotację w bazie, bo klient zwyczajnie może to zataić przed WK, bo mu się nie będzie chciało tam kolejny raz biegać itd... Generalnie w takich sytuacjach nie warto wykorzystywać klientów jako gońców bo oni najczęściej mogą mieć gdzieś prostowanie nie swoich błędów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 7 Maj 2016 Share Napisano 7 Maj 2016 Panowie robiłem 1 Hondy jazz i zrobiłem błąd w nr vin w 10 pozycji jest S wpisałem 5 I WK to "łyknął" Przeciez mieli podkładke w postaci DR z zagranicy.. niekoniecznie' date='bo mogą chcieć wymienić mu DR na nowy[/quote'] To pewne ze wymienią na nowy.Taka sprawe miał koles i musiał niestety ale zaplacic za nowy DR bo WK wystąpił z takim roszczeniem wobec klienta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 7 Maj 2016 Share Napisano 7 Maj 2016 I WK to "łyknął" Przeciez mieli podkładke w postaci DR z zagranicy.. ...........zawinił .......powiesili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 7 Maj 2016 Share Napisano 7 Maj 2016 Pewnie też po łebkach jechali, a że S z 5 podobne to przeszło... Oczywiście WK też jest tu winne, ale weź teraz dochodź swoich racji... Pierwszy zawinił Diagnosta - a WK tylko ten błąd powielił. Oczywiście w żadnej mierze ich to nie usprawiedliwia, ale generalnie zawsze mamy taką mentalność, że jak kilka osób popełni ten sam błąd, to zawsze jako "najbardziej" winnego staramy się wskazać tego, kto ten łańcuch rozpoczął... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 7 Maj 2016 Share Napisano 7 Maj 2016 I WK to "łyknął" Przeciez mieli podkładke w postaci DR z zagranicy.. Nadal mi nikt nie wierzy, że są WK dla których Dip jest święty i nikt nie porównuje danych z DR zagranicznego, gdzie dwuosobowe ciężarówki stają się pięcioosobowymi osobówkami bez zmian konstrukcyjnych,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 7 Maj 2016 Share Napisano 7 Maj 2016 Nie tyle święty, tylko są WK, w której rejestracja odbywa się niemal taśmowo jak w fabryce i liczy się ilość, szybkość, a nie jakość. Wtedy patrzy się często na sztukę - brief jest, akcyza jest, opłata jest, umowa jest, tłumaczenia są, końcówka nr VIN się zgadzają... No to jazda dane do kompa i następny klient bo kolejka na korytarz wychodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 8 Maj 2016 Share Napisano 8 Maj 2016 generalnie zawsze mamy taką mentalność, że jak kilka osób popełni ten sam błąd, to zawsze jako "najbardziej" winnego staramy się wskazać tego, kto ten łańcuch rozpoczął... Może nie generalizujmy, bo zazwyczaj dostanie ognia ten ostatni, który chce to wszystko wyprostować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 9 Maj 2016 Share Napisano 9 Maj 2016 dostanie ognia ten ostatni, który chce to wszystko wyprostować czyli nadgorliwiec........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz70 Napisano 24 Maj 2016 Share Napisano 24 Maj 2016 Podepnę się. Pojazd o dwóch lat w kraju. Klient, bądź ubezpieczyciel dopatrzył się literówki, na samochodzie "E", natomiast w DR "F". Jakim badaniem to wyprostować? 6.9a? Stacja, w której było wykonywane badanie po sprowadzeniu, już nie istnieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 24 Maj 2016 Share Napisano 24 Maj 2016 Gdzie popełniono błąd, przy badaniu przed I rejestracją czy pomylili się WK. Z jakim nr. VIN opłacono akcyzę i skarbówkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 24 Maj 2016 Share Napisano 24 Maj 2016 Z jakim nr. VIN opłacono akcyzę i skarbówkę? A co to SKP interesuje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 24 Maj 2016 Share Napisano 24 Maj 2016 A co to SKP interesuje SKP nie, ale WK już niestety tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojteczek Napisano 24 Maj 2016 Share Napisano 24 Maj 2016 Najpierw uzgodnij to ze swoim WK. Ja kiedyś coś takiego prostowałem w renault gdzie vin był wybity kropkami. Wyszło po roku, napisałem sprostowanie, Z renówki zaświadczenie że pojazd był z takim nr vin (prawidłowym)wyprodukowany. Obeszło się bez rzeczoznawcy, ale to trzeba do dokumentacji przedstawionej do rejestracji dotrzeć i ustalać ze swoim wydziałem komunikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 24 Maj 2016 Share Napisano 24 Maj 2016 Jakim badaniem to wyprostować? Być może żadnym, jeśli numer w DR zagranicznym jest poprawny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 24 Maj 2016 Share Napisano 24 Maj 2016 Podepnę się. Pojazd o dwóch lat w kraju. Klient, bądź ubezpieczyciel dopatrzył się literówki, na samochodzie "E", natomiast w DR "F". Jakim badaniem to wyprostować? 6.9a? Kilka razy prostowałem takie pomyłki opinią rzeczoznawczą. Cała sztuka polega na tym by pisząc ją bronić diagnostów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej65 Napisano 24 Maj 2016 Share Napisano 24 Maj 2016 Raz też coś takiego miałem w dowodzie było 8 a a samochodzie B. Klient musiał udać sie do poprzedniego WK a tam go wysłali do SKP gdzie było robione pierwsze. Poprawili na SKP później poprawił w DR tamtejszy WK na koniec ja zrobiłem BT i nasz WK zarejestrował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 24 Maj 2016 Share Napisano 24 Maj 2016 No tutaj ten wariant nie wchodzi w grę, skoro pierwsza SKP już nie istnieje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz70 Napisano 25 Maj 2016 Share Napisano 25 Maj 2016 Wg mojej wiedzy, w niemieckim DR jest tak jak na samochodzie, pomylił się diagnosta przy pierwszym badaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 25 Maj 2016 Share Napisano 25 Maj 2016 Diagnosta się pomylił, a WK to zatwierdził, więc powinien to jak najszybciej sprostować,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz70 Napisano 6 Czerwiec 2016 Share Napisano 6 Czerwiec 2016 Ciąg dalszy historii. Wykonałem badanie 6.9a, opisałem problem w uwagach, wynik negatywny. Klient ma dostać PC, oraz tablice próbne i przyjechać do mnie na badanie poprawkowe, tak aby na zaświadczeniu był pozytywny wynik badania. Czy można wykonać badanie poprawkowe do badania dodatkowego polegające na ponownym sprawdzeniu np. 2.10? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 6 Czerwiec 2016 Share Napisano 6 Czerwiec 2016 Ja bym pokusił się o badanie dodatkowe na wniosek w celu identyfikacji lub ustalenia danych. Czyli skasować sześć dyszek jeszcze raz sądząc po tym szyfrze 6.9a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.