Gentleman Napisano 19 Czerwiec 2016 Share Napisano 19 Czerwiec 2016 Przyjechał do nas klient na zbieżność wozem jak w tytule. W katalogu Autodaty (książkowym) nie ma oddzielnie RS. Zastanawiam się czy dane do geometrii będą takie same jak do standardów. Ma on inne (ulepszone) zawieszenie nazwane przez Renault Perfohub. Może ma ktoś takie dane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 20 Czerwiec 2016 Share Napisano 20 Czerwiec 2016 RS 265 (F4R-874 (M8)) Wysokość podwozia, tył (Z mechanizmem różnicowym o podwyższonym tarciu) B = 232 (mm) Rozbieżność kół, przód 0°10' ± 10' (°) Pochylenie kół, przód (Bez mechanizmu różnicowego o podwyższonym tarciu) -0°51' ± 30' (°) Pochylenie kół, przód (Z mechanizmem różnicowym o podwyższonym tarciu) -0°52' ± 30' (°) Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy, przód (Bez mechanizmu różnicowego o podwyższonym tarciu) 6°18' ± 1° (°) Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy, przód (Z mechanizmem różnicowym o podwyższonym tarciu) 6°21' ± 1° (°) K.P.I., przód (Bez mechanizmu różnicowego o podwyższonym tarciu) 8°58' ± 1° (°) K.P.I., przód (Z mechanizmem różnicowym o podwyższonym tarciu) 8°59' ± 1° (°) Zbieżność kół, tył (Bez mechanizmu różnicowego o podwyższonym tarciu) 0°33' ± 15' (°) Zbieżność kół, tył (Z mechanizmem różnicowym o podwyższonym tarciu) 0°34' ± 15' (°) Pochylenie kół, tył (Bez mechanizmu różnicowego o podwyższonym tarciu) -0°58' ± 30' (°) Pochylenie kół, tył (Z mechanizmem różnicowym o podwyższonym tarciu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gentleman Napisano 20 Czerwiec 2016 Autor Share Napisano 20 Czerwiec 2016 Wielki dzięki:) Czyli tak jak w reszcie zbieżność przód 0-0,20N. Reszta bardzo podobna, ale i tak nieregulowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.