abcs Napisano 6 Listopad 2014 Share Napisano 6 Listopad 2014 Trzeba być bardzo ostrożnym w interpretacji tych wyników. Wynik badania na urządzeniu w SKP jest zależny od stanu całego zawieszenia, rodzaju i rozmiaru ogumienia, ciśnienia w oponach, obciążenia osi. Nie badamy bezpośrednio amortyzatorów. Amortyzatory jako takie bada się na specjalnych stanowiskach. Inna kwestia to wystawianie zaświadczeń o takim badaniu dla klienta w celu reklamowania amortyzatorów u sprzedawcy. Dla mnie to jakieś nieporozumienie. Można sobie napytać biedy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 7 Listopad 2014 Share Napisano 7 Listopad 2014 Ważniejsze od sprawności jest różnica między parą, Ona najbardziej wpływa na bezpieczeństwo. W zależności od producenta urządzenia 12-20%, lepiej jechać na dwóch równych po 36%sprawności niż 70 i 50% na osi. Podstawa pomiaru to ciśnienie w ogumieniu - przy niskim nawet szroty pokazują 40% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 21 Lipiec 2016 Share Napisano 21 Lipiec 2016 Bilstein: Polacy dbają o amortyzatoryPrzez dwa tygodnie firma Bilstein sprawdzała stan zawieszenia w samochodach poruszających się po polskich drogach. Ponad 90 proc. badanych pojazdów uzyskało pozytywny wynik. - "Od kilku lat udostępniamy kierowcom na całym świecie mobilny tester zawieszenia. W tym roku, za namową naszego oficjalnego dystrybutora - firmy IHR, po raz pierwszy przyjechaliśmy z nim do Polski" - mówi Rainer Popiol odpowiedzialny za system szkolenia mechaników w firmie BILSTEIN - "Będzie to więc dla nas nowe, ale i cenne doświadczenie. Wyniki będziemy mogli porównać z uzyskanymi danymi z innych krajów europejskich." - dodaje. Mobilny tester zawieszenia Bilstein podróżował po całej Polsce przez dwa tygodnie. Z bezpłatnej kontroli mógł skorzystać każdy kierowca samochodu osobowego i lekkiego dostawczego (do 3,5 tony). Sprawdzian składał się z dwóch części - optycznej oceny zawieszenia na podnośniku warsztatowym oraz praktycznego testu na tzw. szarpaku. Po zakończeniu kierowca otrzymywał wydruk z wynikami oraz porady dotyczące dalszej eksploatacji pojazdów bądź sugestię wymiany amortyzatorów. W sumie przez dwa tygodnie skontrolowano 327 samochodów różnych marek i roczników. W co trzecim zawieszenie było utrzymane w bardzo dobrym stanie technicznym. W 57 pojazdach (17,4 proc.) stan amortyzatorów był akceptowalny, natomiast w 27 przypadkach (8,3 proc.) wymagały one wymiany. - „Sprawdzian na mobilnym testerze polegał na skontrolowaniu przyczepności lewego i prawego koła na tej samej osi. Różnica poniżej 15 proc. uznawana jest za bardzo dobry wynik” - mówi Andrzej Wojciech Buczek, doradca techniczny w firmie IHR. W tym roku polscy kierowcy będą mieli jeszcze jedną okazję do takiej kontroli. Mobilny tester zawieszenia BILSTEIN powróci na kolejne dwa tygodnie we wrześniu. http://motofocus.pl/nowosci/15893/bilstein-polacy-dbaja-o-amortyzatory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 23 Lipiec 2016 Share Napisano 23 Lipiec 2016 Bilstein: Polacy dbają o amortyzatory Mobilny tester zawieszenia Bilstein podróżował po całej Polsce przez dwa tygodnie. Sprawdzian składał się z dwóch części - optycznej oceny zawieszenia na podnośniku warsztatowym oraz praktycznego testu na tzw. szarpaku. sugestię wymiany amortyzatorów. Sprawdzian na mobilnym testerze polegał na skontrolowaniu przyczepności lewego i prawego koła na tej samej osi. Czy tylko ja mam wrażenie, że pisał to normalny inaczej? I nie był to kowal, rzecz jasna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.