Skocz do zawartości

usterka na stacji kontroli pojazdów


sniady

Rekomendowane odpowiedzi

U nas badanie kończymy tak, że auto przednimi kołami stoi na równi z końcem kanału
Nie bardzo rozumiem jak to wygląda w praktyce... :?: Umnie nie ma takiej mozliwosci.Na koncu kanału przerwa zakryta jest plytami,Jezeli pojedzie do tyłu to wyjazd wtedy na zewnątrz a jak do przedu to co najwyzej zaliczy lustro... :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 60
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • kowal

    8

  • Psuj

    7

  • aboz

    6

  • blakop

    5

Top Posters In This Topic

Ja mam stację nieprzelotową i zawsze wjeżdżam/wyjeżdżam sam.Jest to bezpieczniejsze i szybsze rozwiązanie według mnie. Klienci już się do tego przyzwyczaili, a wielu jest wręcz zadowolonych, że nie muszą wjeżdżać sami.Choć nie ustrzegliśmy się zdarzeń na stacji, bo klient potrafił uruchomić silnik na wstecznym biegu, nie wsiadając do samochodu i uszkodził nam bramę :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...
Witam wszystkich!

ale czy to nie diagnosta po badaniu powinien wyprowadzic samochód na zewnątrz lub jesli koła był skręcone to powinien prowadzić osobe wyjeżdżajacą.

 

 

Zaraz zaraz. Jesli koła były skręcone to posiadaczka prawa jazdy nie umie sobie poradzić? Trzeba ją poprowadzić? No masakra jakaś. Co to za problem że koła były skręcone?

Absolutnie w pełni winę za to zdarzenie ponosi osoba która prowadziła pojazd - miała prawo jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usterki podczas badań się zdarzają -najczęściej pękają przewody hamulcowe - a jak byście potraktowali taki przypadek - podczas przechodzenia wokół pojazdu uderzyłem nie chcący barkiem w lusterko boczne z którego wypadł lustro i się stłukło - jak widać naprawa było nie udolna bo wykonano lustro z zwykłego lustra domowego i przyklejono na taśmę klejącą -ale jak na pewno się domyślacie -panie zepsułeś to napraw - moje zdanie jest jedno -dobrze ,że stało się to na stacji a nie na drodze -bo może by doprowadziło do tragedia i tak ogólnie mówiąc lusterka podlegają homologacji ,czy takie zwykłe lusterko odpowiada temu aby je wkleić w obudowę............. :shock::shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak byście potraktowali taki przypadek - podczas przechodzenia wokół pojazdu uderzyłem nie chcący barkiem w lusterko boczne z którego wypadł lustro i się stłukło

 

Siedem lat nieszczęścia :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usterki podczas badań się zdarzają -najczęściej pękają przewody hamulcowe

I będą się zdarzały dopóki będą przyjeżdżać pojazdy z usterkami....

Ja nie mieszałbym "usterki" ze "zdarzeniem na stacji SKP"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"zdarzeniem na stacji SKP"
no właśnie jak potraktować -bo ja twierdzę ,że jeżeli było by sprawne to by nie odpadło i się nie pobiło ............. :D:D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak potraktować -bo ja twierdzę ,że jeżeli było by sprawne to by nie odpadło i się nie pobiło

Jako usterka ale pojazdu a nie skp.....

 

[ Dodano: 25-09-2016, 21:24 ]

b) Lusterko lub urządzenie widzenia pośredniego nie działa, jest uszkodzone, luźne lub niepewnie zamocowane

 

panie zepsułeś to napraw
wykonano lustro z zwykłego lustra domowego i przyklejono na taśmę klejącą

Drogi użytkowniku-pojazd Ci się sypie i naśmiecił to wypada posprzątać po nim :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

luźne lub niepewnie zamocowane

co to nerwy z człowieka robią jak się zdenerwuje -to miałem na myśli ,a tak krążę i krążę -co ja bym bez was chłopaki zrobił..... :-):-)

 

Drogi użytkowniku-pojazd Ci się sypie
:ok:ok i tak było ogólnie.... :shock::shock:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Badanie techniczne wykonuje uprawniony diagnosta i dla mnie wystarczy - jak wjeżdżasz na ścieżkę to wykonujesz badanie -jak wjeżdża klient to on sobie wykonuje badanie........ :D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech wykona hamowanie
poprawne hamowanie -nie pedał do podłogi ....... :D:D

 

skąd wiesz ,że działa wspomaganie układu hamulcowego ,układu kierowniczego -oczywiście jeżeli jest i wiele innych parametrów ........ :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To powiedz kierowcy niech założy miernik na pedał hamulca i niech wykona hamowanie
Ustawieniem przyrządów zajmuje się diagnosta, więc argument chybiony. Poza tym nikt nie powiedział, że samego badania hamulców nie może wykonać diagnosta. W pozostałych czynnościach obecność właściciela/kierowcy za kierownicą jest pomocna, np. przy sprawdzaniu luzów ukł. kierowniczego czy świateł.
poprawne hamowanie -nie pedał do podłogi ....... :D :D
Ja zawsze klientom tłumaczę, że poprawne hamowanie to stopniowe zwiększanie nacisku na pedał hamulca. Różnica jest taka, że przy pedale w podłodze różnice potrafią wyjść zbyt duże, a przy delikatnym traktowaniu pedału mieszczą się w normie ze sporym zapasem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.