DARIO64 Napisano 10 Sierpień 2016 Share Napisano 10 Sierpień 2016 Światła są ściśle określone. Temat główny już dawno poszedł do lasu . W temacie świateł to już się sąd wypowiedział , że pożal się Boże . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 10 Sierpień 2016 Share Napisano 10 Sierpień 2016 Naciągasz i to strasznie. Światła są ściśle określone. A zaczep nie - nie ma przepisu w jakich pojazdach "nie może być". Proste. Czy tak ściśle? nie ma przepisu w jakich pojazdach "nie może być" świateł roboczych. Naciągasz i to strasznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 10 Sierpień 2016 Share Napisano 10 Sierpień 2016 Czy tak ściśle? Bardzo ściśle. Przepis mówi w jakie światła pojazd musi, a w jakie może być wyposażony. Lekko zmieniając wątek - widziałem ostatnio w naczepie z tyłu uchwyt do mocowania sztywnego holu (taki z przetyczką). A jak wiadomo, zgodnie z ustawą, pojazdem z przyczepą (czyli również naczepą) nie wolno holować. Za to też byś dał N? Czy może jednak uznać, że uchwyt można sobie wykorzystywać np. na placach budowy (w błocie), ale na drodze publicznej do holowania służyć nie może? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 10 Sierpień 2016 Share Napisano 10 Sierpień 2016 widziałem ostatnio w naczepie z tyłu uchwyt do mocowania sztywnego holu Uchwyt, czy urządzenie sprzęgające? Bo widzę, że nie rozróżniasz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 10 Sierpień 2016 Share Napisano 10 Sierpień 2016 Uchwyt, czy urządzenie sprzęgające? Bo widzę, że nie rozróżniasz... Mówię teraz o uchwycie do mocowania sztywnego holu (którego nie można używać w przyczepie). Za urządzenie sprzęgające to już wiem, że u Ciebie N Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 10 Sierpień 2016 Share Napisano 10 Sierpień 2016 którego nie można używać w przyczepie Nie kojarzę w tej chwili, jak to jest rozpisane w przepisach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 10 Sierpień 2016 Share Napisano 10 Sierpień 2016 jak to jest rozpisane w przepisach. art. 31 2. Zabrania się holowania: 4) pojazdem z przyczepą (naczepą) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 18 Sierpień 2016 Share Napisano 18 Sierpień 2016 To, że tylna belka może nie być przystosowana nie stoi na przeszkodzie, że można pojazd w takową doposażyć, co zresztą bywa praktykowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 26 Listopad 2016 Share Napisano 26 Listopad 2016 Temat główny już dawno poszedł do lasu . - hola... hola... nie tak zaraz do lasu, bo oto okazja się nadarzyła decyzję zrealizować w przyczepie specjalnej sprowadzonej z Belgii i rejestrowanej tam po raz pierwszy w 2004 roku. Tylko ile tych znaków ma być w końcu, bo jak 17 to czy jest sens cokolwiek robić??? Jest wystawione PC do pojazdu i oczywiście potrzeba badania przed pierwszą rejestracją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 27 Listopad 2016 Share Napisano 27 Listopad 2016 Tylko ile tych znaków ma być w końcu, bo jak 17 to czy jest sens cokolwiek robić??? ale tam jest o nadaniu tabliczki znamionowej zastępczej. A cechę identyfikacyjną to już ma nadaną - osobną decyzją? tylko dlaczego wraz z nadaniem cechy identyfikacyjnej nie nakazano tą samą nadać TZZ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 27 Listopad 2016 Share Napisano 27 Listopad 2016 A cechę identyfikacyjną to już ma nadaną - osobną decyzją? - co do pytajnika to postaram się jak mogę najskładniej. To jest jakiś wynalazek z zabudową typu piec z rusztem (krematorium ) zasilany dwoma butlami propanu-butanu po 11 kg każda. Podobno resztki asfaltu w tym się topi-dopala w bliżej mi nieokreślonym celu. No może być, że jak łatają gdzieś dziury w nawierzchni to pracownik drogowy szuflą zbiera niepotrzebne kleksy i zaś do pieca na leistą smołę przerobić. Ma toto nadany numer identyfikacyjny po prawej stronie trójkątnego fragmentu ramy zbiegającego się z lewym przy dyszlu. Piętnaście znaków wybitych najłatwiej jak można bo od góry numeratorami bez żadnych charakterystycznych znaków rozpoczynających i zapis kończących. Na tabliczce znamionowej znaki podobne, z tym że komuś się zahaczyło nie wiadomo o co i napisy zdarło zamieniając tabliczkę w blaszany zgniot fragmentami mało czytelny. Mi jak to mi brakuje jasnej wykładni w temacie piętnastu znaków identyfikacyjnych w przyczepie rejestrowanej w 2004 roku. Konstrukcję przepisu znam jak również ministerialne pisemko gdzieś mam tłumaczące nie wiadomo co tak naprawdę. Oprócz nadania tabliczki to w tej przyczepie okresowe przed pierwszą kroi się jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 27 Listopad 2016 Share Napisano 27 Listopad 2016 okazja się nadarzyła decyzję zrealizować w przyczepie specjalnej sprowadzonej z Belgii i rejestrowanej tam po raz pierwszy w 2004 roku No to realizuj . tylko ile tych znaków ma być w końcu Tyle ile stryjna czyli fabryka nabiła . Jak widać WK stosują się do pisma Ministerstwa . Ostatnio jeden kolega z południa przerabiał przyczepę z krótkim numerem , zarejestrowali bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 27 Listopad 2016 Share Napisano 27 Listopad 2016 z krótkim numeremAle krótki bo krótki, czy może za krótki od numeru..... No właśnie jakiego?Numeru ramy? Numeru VIN? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 27 Listopad 2016 Share Napisano 27 Listopad 2016 Ale krótki bo krótki, czy może za krótki od numeru..... Krótki bo krótki numer ramy . Jeżeli krótki bo kombinatorstwo na co może wskazywać piętnaście znaków wybitych najłatwiej jak można bo od góry numeratorami bez żadnych charakterystycznych znaków rozpoczynających i zapis kończących. Na tabliczce znamionowej znaki podobne, z tym że komuś się zahaczyło nie wiadomo o co i napisy zdarło zamieniając tabliczkę w blaszany zgniot fragmentami mało czytelny. to nie ma o czym dyskutować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 27 Listopad 2016 Share Napisano 27 Listopad 2016 Krótki bo krótki numer ramy .Jeżeli krótki bo kombinatorstwo na co może wskazywać Ale po co tak daleko idące wnioski? TZ wykonać zgodnie z decyzją. A badanie wykonać z wynikiem negatywnym za "niemanie"VIN - podstawa paragraf 11 "32" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 27 Listopad 2016 Share Napisano 27 Listopad 2016 to nie ma o czym dyskutować. - nie no, spokojnie Te piętnaście znaków alfanumerycznych jest podanych w belgijskim dowodzie, są na ramie dobrze widoczne i przy odrobinie wysiłku idzie porównać to z zadartą tabliczką. Na tabliczce jest producent podany, typ i ten numer. Wszystko wybite numeratorami. No wiadomo, że ta tabliczka ciut inaczej wygląda niż w seryjnych samochodach, ale jak na hand made manufakturę nie ma co się za bardzo czepiać. Kurde tak to się pisze jak się nie nacykało fot. Te piętnaście znaków morduje najbardziej, bo może się okazać że dział rejestracji ministerialne pisemko respektuje co wcale jeszcze nie oznacza, że dział nadzoru w sprawie piętnastu znaków ma identyczne zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 27 Listopad 2016 Share Napisano 27 Listopad 2016 ministerialne pisemko respektujeNie zmienia to faktu, że jest to tylko pisemko, a Minister miał dosyć czasu, żeby swój zamiar "pisemkowy" wdrożyć w życie.A skoro nie chciał to znaczy nie ma pdstaw prawnych, żeby było w DZU. Nie obowiązuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 27 Listopad 2016 Share Napisano 27 Listopad 2016 Tak ketiw38, ja to wszystko kapuję i dlatego niedzielę poświeciłem na drążenie, bo poniedziałek w robocie zaś mi się zapowiada wisieć z WK na telefonie. Ostatnimi czasy stanowisko kontrolne staje się ledwie co zauważalnym dodatkiem w naszej pracy. Poł godziny w kanale, a dwie na telefonie wyjaśniać różne-różniste aspekty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 27 Listopad 2016 Share Napisano 27 Listopad 2016 A skoro nie chciał Chcieć to już chce ,tylko przez inne harce pewnie się odciągnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 27 Listopad 2016 Share Napisano 27 Listopad 2016 bo poniedziałek w robocie zaś mi się zapowiada wisieć z WK na telefonie zatrudnij się w infolinii albo switchboard to nie będziesz miał dylematów... będziesz nontoer wisiał na słuchawce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 27 Listopad 2016 Share Napisano 27 Listopad 2016 Musi w OeSDeeSie. Bedę klepał, że zdaniem jednego dać N po przepisach, a zdaniem drugiego dać P po uważaniu pisemka przez WK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 27 Listopad 2016 Share Napisano 27 Listopad 2016 Musi w OeSDeeSie kto wie... może dożyjemy takich czasów, że w stowarzyszeniu będą wyznaczane dyżury celem udzielania porad związanych z wykonywaniem badań technicznych pojazdów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 27 Listopad 2016 Share Napisano 27 Listopad 2016 Najwyższa pora coś w formie periodyków uskuteczniać i jako dobra intelektualne nie stanowiące źródła prawa za drobną opłatą udostępniać. I zaś: Temat główny już dawno poszedł do lasu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 27 Listopad 2016 Share Napisano 27 Listopad 2016 dlatego niedzielę poświeciłem na drążenie, bo poniedziałek w robocie zaś mi się zapowiada wisieć z WK na telefonie. Postaraj się tą sprawę przeciągnąć do nowelizacji ustawy PoRD to problem sam się rozwiąże http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=265815#265815 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 27 Listopad 2016 Share Napisano 27 Listopad 2016 Jak przyjadą to kleję tabliczkę i puszczam dalej okresowe przed pierwszą na spoko z pozytywnym wynikiem. Mają tylko opinię poprawić o kilka danych technicznych i rok produkcji ustalić. Reszta pod poniższy zapis się łapie: § 11. 1. Pojazd samochodowy wyposaża się: 1) w numer identyfikacyjny pojazdu (VIN) albo w numer nadwozia, podwozia lub ramy, umieszczony w sposób trwały na nadwoziu, ramie lub innym podobnym podstawowym elemencie konstrukcyjnym [...]; numeru identyfikacyjnego VIN nie wymaga się dla pojazdu z nadanym i wybitym numerem nadwozia/podwozia zgodnie z odrębnymi przepisami; 2. Przepisy ust. 1 pkt 1, 10, 11, 13 i 18 stosuje się również do przyczepy. Potrafili w przepisie wskazać załącznik do tabliczki, to należało też określić wyraźnie o jakie przepisy odrębne rozchodzi się dokładnie. A tak to na bank jest porejestrowanych od groma przyczep z numerami nie wiadomo jakimi ale na pewno nie VIN-ami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.