Paprock Napisano 9 Grudzień 2016 Autor Share Napisano 9 Grudzień 2016 Powoli, pomału i na spokojnie... Tu mam taki fragment wyciągu z homo Lexusa CT200H. W sumie świeżego bo rejestrowanego w grudniu dwa lata temu. Można analizować punkt 16.1 w stosunku do 16.4 jak i punkty od 18 poprzez 18.1, 18.3, 18,4. Zabrało 18.2. Z resztą ludzie z kraju kwitnącej wiśni zawsze byli dziwni. Poza tym cała gama informacji o silniku i ani słowa o elektryce, oprócz punktu 23.1. Poglądowo wklejam też tabliczkę z innego Lexusa aby zapoznać się z masami dotyczącymi [F.1], [F.2], [F.3] w naszych dowodach, a tym samym mas przyczep. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 9 Grudzień 2016 Share Napisano 9 Grudzień 2016 Przytoczony Lexus nie może ciągnąć przyczep. Poza tym cała gama informacji o silniku i ani słowa o elektryce, oprócz punktu 23.1 Zauważ, że jest podana moc silnika elektrycznego z przodu w punkcie 27. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 9 Grudzień 2016 Autor Share Napisano 9 Grudzień 2016 OK. Dzięki. Widzę. Bajzel mam w tych teczkach top-secret. Jeszcze coś od jakiegoś LS600HL powinienem mieć. Od niego chyba ta tabliczka wyżej jest. Może znajdę jakieś papiery w wolniejszym czasie to też wkleję. Ale wcześniej to z podaniem mus wystąpić o zwiększenie uploadu czy jak tam to się zwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 10 Grudzień 2016 Share Napisano 10 Grudzień 2016 jaki rodzaj paliwa wpiszesz w pojeździe zasilanym ogniwem paliwowym (paliwo dla ogniwa to wodór z butli)Albo H jeśli z dokumentów rejestracyjnych lub homo to wynika, albo 999. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skobel Napisano 10 Grudzień 2016 Share Napisano 10 Grudzień 2016 Nie rozumiem po co tyle zawiłości Nie łatwiej byłoby wpisywać P/EE i dwie moce silników. Zachowujemy się jak papugi w sądzie, którzy starają się przekonać do swoich racji Nasza praca powinna być przejrzysta, a tak ciągła walka na akty prawne i dalej nie wiadomo jak to zrobić może trochę dystansu by się przydało. sorki za off topic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 10 Grudzień 2016 Share Napisano 10 Grudzień 2016 P/EE/LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 10 Grudzień 2016 Autor Share Napisano 10 Grudzień 2016 No weźźź... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skobel Napisano 10 Grudzień 2016 Share Napisano 10 Grudzień 2016 Oczywiście, że tak też może się zdarzyć, przecież można zamontować w takim pojeździe instalację gazową Taniość widzę, taniość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 10 Grudzień 2016 Share Napisano 10 Grudzień 2016 No weźźź. Żadne weź http://www.lpg.ie/Gallery/Toyota/Prius Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 10 Grudzień 2016 Autor Share Napisano 10 Grudzień 2016 No dobrze. Teraz DiP HYBRYDY do wglądu poproszę z tymi wszystkimi wpisami źródeł mocy/paliwa wraz z rozdzieleniem mocy dla poszczególnych źródeł. Dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 10 Grudzień 2016 Share Napisano 10 Grudzień 2016 aboz - zagadka dla Ciebie, jaki rodzaj paliwa wpiszesz w pojeździe zasilanym ogniwem paliwowym (paliwo dla ogniwa to wodór z butli) To moze ktoś inny podpowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 10 Grudzień 2016 Share Napisano 10 Grudzień 2016 Powinieneś wpisać moc silnika elektrycznego i spalinowego oraz całkowitą, która nie jest sumą mocy tych silników. A jaka wówczas ma być ta całkowita? Od czego zależna/ Tak samo jest ze sprawdzeniem amortyzatorów podczas badania okresowego.Sprawdzam, choć nie jest to wymagane Jesteś pewien, że sprawdzasz amortyzatory?? aboz - zagadka dla Ciebie, jaki rodzaj paliwa wpiszesz w pojeździe zasilanym ogniwem paliwowym (paliwo dla ogniwa to wodór z butli) To moze ktoś inny podpowie? Skoro ogniwo paliwowe generuje energię elektryczną z paliwa dostarczanego z zewnątrz, to rodzajem paliwa dla takiego układu będzie to, co dostarczamy z zewnątrz czyli wodór - H. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 11 Grudzień 2016 Share Napisano 11 Grudzień 2016 to rodzajem paliwa dla takiego układu będzie to, co dostarczamy z zewnątrz czyli wodór No właśnie!! Jeśli prąd do hybrydy jest produkowany przez silnik spalinowy, to rodzajem paliwa takiej hybrydy jest P... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skobel Napisano 12 Grudzień 2016 Share Napisano 12 Grudzień 2016 Powinieneś wpisać moc silnika elektrycznego i spalinowego oraz całkowitą, która nie jest sumą mocy tych silników. A jaka wówczas ma być ta całkowita? Od czego zależna/ Tak samo jest ze sprawdzeniem amortyzatorów podczas badania okresowego.Sprawdzam, choć nie jest to wymagane Jesteś pewien, że sprawdzasz amortyzatory?? Odnośnie danych o mocach opieram się na informacjach producenta. Odnośnie amortyzatorów, to tak się przyjęło, że je badamy, a tak naprawdę to badamy przyczepność koła Pamiętam jak na egzaminie w technikum mieliśmy pytanie egzaminatora.Jak nazywa się element na którym zamontowana jest opona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 12 Grudzień 2016 Share Napisano 12 Grudzień 2016 aboz - zagadka dla Ciebie, jaki rodzaj paliwa wpiszesz w pojeździe zasilanym ogniwem paliwowym (paliwo dla ogniwa to wodór z butli) To moze ktoś inny podpowie? Albo H jeśli z dokumentów rejestracyjnych lub homo to wynika, albo 999. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 12 Grudzień 2016 Share Napisano 12 Grudzień 2016 Odnośnie danych o mocach opieram się na informacjach producenta. J jak producent podaje tę całkowitą? Odnośnie amortyzatorów, to tak się przyjęło, że je badamy, a tak naprawdę to badamy przyczepność koła O to właśnie się rozchodzi. My nie badamy amortyzatorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skobel Napisano 12 Grudzień 2016 Share Napisano 12 Grudzień 2016 Dane dla Toyota prius 1,5: moc silnika spalinowego 57kW,moc silnika elektrycznego 49kW,moc sumaryczna 81kW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 12 Grudzień 2016 Share Napisano 12 Grudzień 2016 Albo H Dążę do tego, że jeśli w hybrydzie nie zasilanej z gniazdka piszesz EE, Ja w hybrydach piszę rodzaj paliwa P/EE. to w ogniwie tez powinieneś wpisać EE, bo prąd z ogniwa idzie do akku i dopiero do silnika, mało tego jedzie się tylko na silniku elektrycznym a nie wodorowym, jak można by się sugerować . Oczywiście to abstrakcja, bo w pierwszej hybrydzie ma być wpisane P a w ogniwie H. Ale chodzi mi o analogię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 19 Grudzień 2016 Autor Share Napisano 19 Grudzień 2016 No i wniosek o rejestracje Tojotki wstrzymali prosząc petenta o powrót na stację celem dopełnienia, dopisania, uzupełnienia informacji o hybrydzie czyli elektryce. No to teraz pytanie, czy to jest dwupaliwowe rozwiązanie, żeby pisać w Zaświadczeniu/DIP-ie [P/EE]? No to teraz pytanie, czy HYBRYDA to są dwa źródła mocy, żeby pisać w Zaświadczeniu/DIP-ie [53kW/32kW]? W Instrukcji Rejestracji jasno opisali co i na podstawie czego oraz kiedy wpisuję się w rubrykę [P.2] dowodu, no chyba że chodzi o pierwszą rejestrację w kraju i ciekawe bardzo jak petent spełni warunek z artykułu 72 ustęp 1 punkt 3 jak ani homo, ani oświadczenia ani nic oprócz szwajcarskiego dowodu nie ma: 19) w rubryce przy kodzie P.3 – wpisuje się rodzaj paliwa lub źródło mocy, stosując skróty określone w załączniku nr 3 do rozporządzenia, przedzielone ukośnikiem, jeżeli występuje więcej niż jeden rodzaj paliwa lub źródło mocy; zd) „(P.2) .../...” – przed ukośnikiem wpisując maksymalną moc netto silnika wyrażoną w kW, a po ukośniku maksymalną moc znamionową silnika elektrycznego wyrażoną w kW, przy pierwszej rejestracji pojazdu albo na wniosek właściciela pojazdu, w przypadku pojazdu uprzednio rejestrowanego – na podstawie dokumentów, o których mowa w art. 72 ust. 1 pkt 3 ustawy; dotyczy pojazdu hybrydowego, No dobrze to tyle, ale mus coś wykombinować, żeby autko bez bólu zarejestrować. Jakieś jedno zdanie, jakąś uwagę. No coś coby zadowoliło WK i petenta zarazem, a ten drugi po południu po korektę wpadnie. Dzięki na razie! No, a podczas gmerania w dyrektywie takie definicje trafiłem: 14) „hybrydowy pojazd silnikowy” oznacza pojazd napędzany przez co najmniej dwa różne przetworniki energii i dwa różne zbiorniki energii (w pojeździe); 15) „hybrydowy pojazd elektryczny” oznacza hybrydowy pojazd, który do celów mechanicznego napędzania pobiera energię z obu następujących źródeł energii znajdujących się w pojeździe: — zużywalnego paliwa, — urządzenia do przechowywania energii/energii elektrycznej (akumulator, kondensator, koło zamachowe/generator itd.); [ Dodano: 19-12-2016, 20:32 ] No trudno. Wbił użytkownik hybrydowej Toyoty, to mu Zaświadczenie/DIP poprawiłem. Napisałem na podstawie tego czym dysponowałem (instrukcję obsługi dostarczyli), że przedstawiony do badania pojazd to HYBRYDA wyposażona w silnik spalinowy o pojemności takiej i takiej mocy oraz w układ elektryczny o maksymalnej wydajności takiej a takiej w zakresie takich a takich obrotów. No tak jak w poniższym załączniku: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
supermajku Napisano 31 Styczeń 2017 Share Napisano 31 Styczeń 2017 Mam dwie hybrydowe toyoty auris 2fl. Żadna z nich nie może ciągnąć przyczepy. Jest zero kg. Nawet holowanie innego pojazdu jest odradzane. Chodzi tutaj o przekładnię. Moc układu to 136 koni, natomiast sam silnik spalinowy (1, daje 99 koni, a silniki trakcyjne ok 60. Lecz ich moc nie sumuje się. Gdyż w pewnym momencie jeden pracuje jako generator prądu dla drugiego. Dla samej toyoty auris 2 przy zamawianiu należy zamówić hak. podobno wtedy jest wspawane w karoserię wzmocnienie do haka. Te silniki są bardzo dobre do gazu hydrauliczna regulacja luzu, wzmacniane gniazda zaworowe i mało wysilony. Jedynie sterownik musi być tak zaprogramowany aby kolejne uruchomienia były na gazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.