arturo2313 Napisano 9 Styczeń 2017 Share Napisano 9 Styczeń 2017 Witam prosze sie nie smiac z powodu mojej niewiedzy. Jeste diagnostą i mam nauczyć sie obslugi UTP 10 oraz programu RED 2. Pytanie czy ktos zna jakies materiały które moga pomóc w opanowaniu przeprowadzania kalibracji. Dodam ze jestem po szkoleniu i czekam na egzamin ale materialy które dostalem do nauki to DZ USTAW, wiec wiedzy praktycznej jest tam tyle co nic dla osoby poczatkujacej . Wiec gdzie szukac przydatnych informacji ( osoby zajmujace sie tym na codzien powinny wiedziec ) ewentualnie moze ktoś z szanownych forumowiczów ma ochote podzielic sie wiedza i rozpisac sie troche na ten temat ponieważ w internecie jest malo przydatnych informacji . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 9 Styczeń 2017 Share Napisano 9 Styczeń 2017 http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0ahUKEwizrOWHwbXRAhUEiiwKHZObBb0QFgghMAA&url=http%3A%2F%2Fwww.tachonet.eu%2Fgetfile.php%3Fid%3D15&usg=AFQjCNGEyre2_sSqj0B7zERCocNga8reIQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo2313 Napisano 9 Styczeń 2017 Autor Share Napisano 9 Styczeń 2017 Dzieki moze jeszcze instrukcja RED 2 gdzies sie znajdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 9 Styczeń 2017 Share Napisano 9 Styczeń 2017 https://www.matt.pl/TACHOMATT_Red.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamos Napisano 20 Styczeń 2017 Share Napisano 20 Styczeń 2017 Masz już uprawnienia czy jeszcze nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo2313 Napisano 16 Marzec 2017 Autor Share Napisano 16 Marzec 2017 Jeszcze nie mam od Listopada czekam na termin egzaminu ale jak widac GUM ma czas i nie przejmuje sie takimi osobami . Ze szkolenia zostało tylko wspomnienie bo ile można pamietac po takim czasie , pozostaje uczyć sie teorii i czekac na egzamin , dziś dzwoniłem z zapytaniem to powinien być w kwietniu . To może zapytam jeszcze na co kładą szczególny nacisk na takim egzaminie i czy cieżko go zdać tzn czy robią taki przesiew jak na diagnostów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamos Napisano 16 Marzec 2017 Share Napisano 16 Marzec 2017 Na moim egzaminie chyba 2 osoby nie zdały z całej grupy (ok 30 osobowej), więc jest zdecydowanie łatwiej niż na diagnostę, uczyć trzeba się z przepisów. Na praktyce są różne tachografy i rożne zadania do wykonania. Na moim szkoleniu miałem dostęp do wszystkich tachografów, uratowało mnie to przy problemach z jednym z tachografów, papier się zablokował w kasecie i trzeba było go poprawić, ale to był taki tachograf, który nie jest już na rynku od dłuższego czasu na ... ale na egzaminie był. Zdawałem pod koniec 2012 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo2313 Napisano 20 Marzec 2017 Autor Share Napisano 20 Marzec 2017 Wiec sam egzamin nie powinien byc taki straszny przy takiej zdawalnosci . Ile czasu zajmuje wam przeprowadzenie takiej klaibracji i czy prawdą jest to co słyszałem ze mało kto robi pomiar drogowy na 20m oraz identyfikacje czujnika na skrzyni tylko zakladaja nowe pląby żeby było szybciej . Jak to jest w praktyce , kazdy pod taka kalibracją sie podpisuje wiec lepiej robic to tak jak trzeba ale czy ktos to sprawdza ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.