idzpiotr Napisano 22 Grudzień 2014 Share Napisano 22 Grudzień 2014 Witam jestem po kontroli ze Starostwa, sprawdzali jak archiwizuje dane, proszę mi na pisać jak zmienić kopie zewnętrzną, ponieważ ustawiam: Stałe systemowe -> konserwacja systemu -> folder do którego zostaną przekopiowane pliki backup-ów ( nic nie zmiania się ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 22 Grudzień 2014 Share Napisano 22 Grudzień 2014 jestem po kontroli ze Starostwa, sprawdzali jak archiwizuje dane Sprawdzali i nie podpowiedzieli o jakie ustawienia im chodzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 22 Grudzień 2014 Share Napisano 22 Grudzień 2014 Witam jestem po kontroli ze Starostwa, sprawdzali jak archiwizuje dane, proszę mi na pisać jak zmienić kopie zewnętrzną, ponieważ ustawiam: Stałe systemowe -> konserwacja systemu -> folder do którego zostaną przekopiowane pliki backup-ów ( nic nie zmiania się ) Dzień dobry Tego typu rzeczy zmieniamy z poziomu Administratora systemu i Stałych Systemowych / Stacja / Konserwacja systemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiesław Napisano 25 Styczeń 2017 Share Napisano 25 Styczeń 2017 mam ten sam problem,może instrukcja za tzw.rączke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 26 Styczeń 2017 Share Napisano 26 Styczeń 2017 Jeśli za tzw. rączkę to jednak poproszę o kontakt z naszym serwisem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiesław Napisano 26 Styczeń 2017 Share Napisano 26 Styczeń 2017 kontakt był,serwisant zdalnie wszystko sprawdził i nic,nagrywa na nośnik zewnętrzny,a czerwona kontrolka nie gaśnie,stało się to po wymianie kompa na nowy ,na starym działało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 26 Styczeń 2017 Share Napisano 26 Styczeń 2017 Sprawdz ścieżkę do pliku kopii jako administrator - wyłącz i włącz system - miałem tak samo ale to pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 27 Styczeń 2017 Share Napisano 27 Styczeń 2017 kontakt był,serwisant zdalnie wszystko sprawdził i nic,nagrywa na nośnik zewnętrzny,a czerwona kontrolka nie gaśnie,stało się to po wymianie kompa na nowy ,na starym działało Ta informacja zmienia postać rzeczy - myślałem, że kopia nie wykonuje się prawidłowo. Zerknę, być może to jakaś nieścisłość w programie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.