Skocz do zawartości

CEPIK 2.0


Paprock

Rekomendowane odpowiedzi

W teorii powinno pomoc skorygowanie tego badania teraz. I wyslanie do CEPA raz jeszcze.

W naszym systemie idzie to zrobic, nie wiem jak jest w Patronacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wyśle do CEP-a?

Trzeba patrzeć gdzie się pojawi badanie po korekcie , czy da się zrobić po staremu ,czy też pokaże się w trybie awaryjnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy da się zrobić po staremu

Niestety nie da się, wchodzę na CEPiK 1.0 ale po wciśnięciu "importuj" jest biała plansza. Trochę szkoda bo były UDS z naszej SKP dopisał klientowi 2 mln km. :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się ale musisz albo wysłać do cepa cały dzień w którym było wykonane to korygowane badanie albo wskazać zakres numeru badań od...do i tu wstawiasz numer badania w oknie od.... i powtarzasz w kolejnym oknie do....

Robisz korektę w archiwum później wracasz na nową wersję i wykonujesz to co wyżej BAZA-->GENERACJA PLIKU DLA CEPIK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę się wtrącać, nie znam Patronatu, ale "generowanie pliku dla Cepik" pachnie mi starym sposobem wysyłania badań (CEP1), który po 13/11 jest nieakceptowalny.

Chyba, że ta procedura w Patronacie po prostu tak się nazywa, a wysyłka jest realizowana "po nowemu".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba, że ta procedura w Patronacie po prostu tak się nazywa, a wysyłka jest realizowana "po nowemu".
Tak to właśnie wygląda. Każde BT "wysyła" się osobno, ale program generuje je tak jakby to była "paczka", tzn. sposób wyboru BT do wysyłki wygląda po staremu, a sama wysyłka przebiega po nowemu, bez konieczności zatwierdzania kolejnych kroków przez diagnostę. Dotyczy wyłącznie BT wykonanych przed 13.11.2017.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są dwie możliwości - najbardziej prawdopodobne jest dla mnie to, że Patronat nie oznaczył tego rekordu jako korekta ... Druga alternatywa to oczywiście błąd samego CEP-a ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z szanownych Forumowiczów może coś takiego przywołać w odniesieniu do programu STACJA.SQL ?

Ciekaw jestem jak to w tym przypadku wygląda.

 

Przypominam - mówimy o korekcie PO 13/11/ ubr. badania zrobionego przed tym dniem (PRZEBIEG).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawiałem w tamtym tygodniu badanie z tamtego roku, poszło bez problemu. Cepik namieszał przy przejściu z 1 na 2 i przywrócił mi błędny st. licznika. Poprawiłem i jest ok.

5ae1a81d286a1_Beztytuu.png.5367910b4e0e65dea4cebe525afbb3fa.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czemu zapisał to jako nowe badanie a nie skorygował poprzedniego...

Tak się zastanawiam czy przypadkiem nie chodzi o to aby wszelkie korekty przebiegu były widoczne dla wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 weeks later...

Przed Cepem były to trzy dni obozowania w urzędzie:

dzień 1. pobranie biletu kolejkowego i kolejka po termin składania wniosku (2-5h)

dzień 2. pobranie biletu kolejkowego i kolejka do złożenia wniosku i druga po miękki dowód(1-3h)

dzień 3. około 2h czekania po odbiór twardego.

 

Teraz urząd mimo pełnego obłożenia stanowisk pracuje znacznie wolniej i wydaje tak mało biletów, że rekordziści stoją po 3 dni w kolejce do kolejkomatu z biletami. Jak wbijałem gaz do dowodu, to dostałem ostatni tego dnia bilet a 20 ludzi za mną odeszło z niczym. Facet za mną już drugi dzień nie miał szczęścia, a gość przede mną był po raz trzeci.

Sam czas obsługi się wydłużył - dwa lata temu jak wbijałem gaz do innego auta, to trwało koło pół godziny, w tym roku 5h w tłoku, dobrze że miałem książkę ze sobą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

Ciekawe, czy musi widzieć? Przepis artykułu 80b w ustępie 1 i punkcie 13 sprowadza się do danych technicznych. I teraz weź zgadnij co autor miał na myśli, czy adnotacje urzędowe to jedno i to samo, co dane techniczne pojazdu zamieszczone w dowodzie?

Po mojemu dane techniczne, to dane techniczne. A adnotacje, to adnotacje. No ale ja tam nawet analfabetą języka urzędowego być mogę. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tego nie obejmuje, biorę DR do ręki i wszystko widzę a w wersji elektronicznej nie mogę?

Być może biorąc DR do ręki będę musiał zakładać opaskę na oczy żeby nie poznać danych osobowych, tylko jak dokonać wpisu TNBT?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytałem o to w pomocy technicznej COI i odpowiedzieli, że to jest przejściowe. Po rozmowie stwierdziłem, że nie widzą problemu w tym, że nie widzimy adnotacji.Próbowałem im wytłumaczyć, że jeśli zatrzymany jest D.R. to nie mam możliwości potwierdzenia, czy pojazd posiada wpis GAZ lub HAK.Jest jeszcze KP ale nie wszystkie pojazdy ją mają ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.