milosz Napisano 12 Listopad 2013 Share Napisano 12 Listopad 2013 Koledzy potrzebuję małej konsultacji. W Wartburgu 353 jest w dowodzie wpisany pełny VIN, zgadza się on z tabliczką znamionową. Natomiast wybity jest dziwnie bo połowa jest nabita na belce za silnikiem a pozostała część na wzmocnieniu przed silnikiem. Wartburg kupiony w Peweksie od nowości w Polsce. Czy spotkaliście się z czymś takim? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eborg Napisano 12 Listopad 2013 Share Napisano 12 Listopad 2013 Na TZ też masz 18 znaków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
milosz Napisano 12 Listopad 2013 Autor Share Napisano 12 Listopad 2013 Na tabliczce jest 17 znaków (1987r): Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 12 Listopad 2013 Share Napisano 12 Listopad 2013 Wartburgu 353 jest w dowodzie wpisany pełny VIN Na tabliczce jest 17 znaków (1987r): numeru identyfikacyjnego VIN nie wymaga się dla pojazdu zarejestrowanegopo raz pierwszy przed dniem 1 stycznia 1995 r. Jak to wygląda na oryginalne to mi się podoba tak jak jest i wcale bym tego nie ruszał. Poza tym w polu numerowym na ramie brakuje jednego zera z trzech, a przynajmniej na tabliczce widnieją trzy po 353. Może to było tak, że to jest taki twór co miał numer nadwozia/podwozia/ramy/silnika czy jakoś tak, co po połączeniu dało to co na tabliczce napisano. Po mojemu należało przyjąć 22 41100 jako numer ramy, a nie VIN-y tworzyć, albo resztę dobić czego komuś w PRL-u zapomniało się zrobić. A może tak szły auta do PEWEXU. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 14 Listopad 2013 Share Napisano 14 Listopad 2013 Mi też wygląda na oryginał, tylko ktoś kiedyś nadgorliwie przepisał cały VIN z tabliczki a powinien tylko numer nadwozia z belki przedniej. Może ktoś z doświadczonych kolegów to potwierdzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eborg Napisano 14 Listopad 2013 Share Napisano 14 Listopad 2013 a powinien tylko numer nadwozia z belki Raczej nr ramy. Rzeczywiście , kiedyś były pisane tylko te nr z ramy na przodzie. Nie ulega jednak wątpliwości , że jest tu jakaś "kaszana", bo te znaki na belce za chłodnicą + znaki na ramie z przodu powinny dać 17 cyfr (tak jak na TZ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiesław Napisano 14 Listopad 2013 Share Napisano 14 Listopad 2013 Gdzie znajduje się chłodnica,z przodu ,czy za silnikiem?,numer nabity z przodu ramy składa się z dwóch części- 22- jest to rok produkcji [1987] dalej -41100- jest to numer ramy i taki powinien być w dowodzie rej,po przeniesieniu chłodnicy z tyłu na przód numer został przeniesiony na tył silnika i to był czas w którym przygotowywano się do VINu ,dlatego nabito część SNE 353 00 H 22 na nowym miejscu,jednocześnie wybijając na starym miejscu tylko nr ramy 22.41100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
milosz Napisano 15 Listopad 2013 Autor Share Napisano 15 Listopad 2013 Chłodnica jest z przodu. Jest to jeden z ostatnich egzemplarzy z silnikiem dwusuwowym. Dziękuję kolegom z pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.