mirek.g Napisano 24 Maj 2014 Share Napisano 24 Maj 2014 Koledzy,wiadomo sprawa Vat.Klienci demontują drugi rząd siedzeń,gdzie znajdę zapis o warunkach,kiedy uznaje się ,że miejsce jest niedostępne.Gdzieś mi dzwoni,że mają być np.zdemontowane pasy i coś tam jest o użyciu narzędzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 24 Maj 2014 Share Napisano 24 Maj 2014 http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20052382010 strona 13 Ale to już zostało uchylone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 24 Maj 2014 Autor Share Napisano 24 Maj 2014 Dzięki,czyli mówiąc po chłopsku tego zapisu już nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 24 Maj 2014 Share Napisano 24 Maj 2014 Tak na szybko- kiedyś było to http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20052382010 A teraz jest to ujęte w dyrektywie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 24 Maj 2014 Autor Share Napisano 24 Maj 2014 W której dyrektywie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 24 Maj 2014 Share Napisano 24 Maj 2014 Np. http://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/ALL/;jsessionid=hM0tTQDbbn2rdD2FGJG4LHQ74Q9SGhLk2C5PSZGGv0hFVv0405DT!-1606802090?uri=CELEX:32007L0046 dostępne” oznacza te miejsca mocowania, które mogą być wykorzystywane. Aby zapobiec wykorzystaniu miejsc mocowania jako „dostępnych”, producent musi fizycznie utrudnić ich wykorzystanie, na przykład poprzez przyspawanie do nich płyt pokrywowych lub przytwierdzenie podobnych elementów stałych, których nie da się usunąć przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi Rozdział C [ Dodano: 24-05-2014, 09:09 ] A tutaj masz nowe rozporządzenie w sprawie homologacji.( podane jakie dyrektywy są ujęte) [ Dodano: 24-05-2014, 09:14 ] Żeby było łatwiej zobacz sobie tutaj http://europa.eu/legislation_summaries/internal_market/single_market_for_goods/motor_vehicles/motor_vehicles_technical_harmonisation/n26100_pl.htm D20130407.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 24 Maj 2014 Autor Share Napisano 24 Maj 2014 Starość ,nie znalazłem tego tekstu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 24 Maj 2014 Share Napisano 24 Maj 2014 Gdzieś na środku Załącznik II (definicje kategorii pojazdów) C Definicja rodzaju nadwozia (tabelka) AF pojazd wielozadaniowy Pojazd o nadwoziu innym niż wymienione w AA–AE, przeznaczony do przewozu osób i ich bagaży lub ładunków w tym samym przedziale nadwozia. Jednakże jeżeli pojazd ten spełnia oba następujące warunki: (i) liczba miejsc siedzących, z wyjątkiem miejsca kierowcy, nie przekracza sześciu; „miejsce siedzące” uznaje się za istniejące, jeżeli pojazd jest wyposażony w „dostępne” miejsca mocowania siedzenia; „dostępne” oznacza te miejsca mocowania, które mogą być wykorzystywane. Aby zapobiec wykorzystaniu miejsc mocowania jako „dostępnych”, producent musi fizycznie utrudnić ich wykorzystanie, na przykład poprzez przyspawanie do nich płyt pokrywowych lub przytwierdzenie podobnych elementów stałych, których nie da się usunąć przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi; oraz (ii) P–(M + N × 68) > N × 68, gdzie: P = technicznie dopuszczalna maksymalna masa całkowita pojazdu w kg, M = masa pojazdu w stanie gotowym do jazdy w kg, N = liczba miejsc siedzących, z wyjątkiem miejsca kierowcy. Pojazd taki nie jest uznawany za pojazd kategorii M1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.