Jacdiag Napisano 4 Luty 2016 Share Napisano 4 Luty 2016 Unia chce zmiany terminów OBT na 4 - 2 - 2 , nadzór nad SKP przez TDT , uzupełniające szkolenia diagnostów , http://wp.tv/i,03022016,mid,1867266,cid,2292654,klip.html?ticaid=6166ba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 4 Luty 2016 Share Napisano 4 Luty 2016 Skąd takie info? Dopiero teraz wyskoczył załącznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 4 Luty 2016 Autor Share Napisano 4 Luty 2016 za szybko czytałeś ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 4 Luty 2016 Share Napisano 4 Luty 2016 Strona się otwiera ale nie wyświetla nagrania. Może to na żywo i już się skończyło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 4 Luty 2016 Share Napisano 4 Luty 2016 Właśnie oglądałem - może serwer przeciążony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 4 Luty 2016 Share Napisano 4 Luty 2016 Właśnie oglądałem również, nic odkrywczego panowie nie powiedzieli. http://osds.org.pl/?p=961 http://motofocus.pl/media/file/2014/pdf/2014_45_UE.pdf [ Dodano: 04-02-2016, 10:18 ] W związku z "przebarwionym" jak zwykle tytułem o zmianie terminów badań w treści jednak nie doniesiono się do: Zdatność do ruchu drogowego ma bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo na drodze, w związku z czym należy ją poddawać okresowym badaniom. Komisja powinna przedstawić sprawozdanie na temat skuteczności przepisów niniejszej dyrektywy, w tym przepisów dotyczących jej zakresu, częstotliwości badań, dalszego udoskonalenia systemu zdatności do ruchu drogowego w drodze elektronicznej wymiany informacji, a także na temat ewentualnego wzajemnego uznawania świadectw zdatności do ruchu drogowego w przyszłości. PRZEDMIOT, DEFINICJE I ZAKRES STOSOWANIA Artykuł 1 Przedmiot Niniejsza dyrektywa ustanawia minimalne wymogi dotyczące systemu okresowych badań zdatności do ruchu drogowego pojazdów użytkowanych na drogach publicznych. Czyli państwo członkowskie może zaostrzyć ale nie może liberalizować zapisów w rzeczonej dyrektywie. Pan Turek nie wspomniał również o fakcie, że w myśl zapisów powyższej dyrektywy nie powinien, jako przedsiębiorca zatrudniać diagnostów. Nasz podległość powinna być inna, a niżeli w obecnym stanie prawnym. O tym już wiele napisano na tym forum. Przeprowadzając badania zdatności do ruchu drogowego, diagności powinni działać niezależnie, a na ich ocenę nie powinny mieć wpływu konflikty interesów, w tym konflikty interesów o charakterze ekonomicznym czy personalnym. Wynagrodzenie diagnostów nie powinno być zatem bezpośrednio związane z wynikami badań zdatności do ruchu drogowego. Państwo członkowskie powinno mieć możliwość określenia wymogów dotyczących rozdziału działalności lub upoważniania podmiotu prywatnego do wykonywania zarówno badań zdatności do ruchu drogowego, jak i napraw pojazdów, nawet w odniesieniu do tego samego pojazdu, w przypadkach gdy organ nadzorczy ustalił w sposób zadowalający, że utrzymano wysoki poziom obiektywności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 4 Luty 2016 Share Napisano 4 Luty 2016 Panowie odrobili lekcje - przeczytali co piszą diagności na Forach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 4 Luty 2016 Share Napisano 4 Luty 2016 Jeszcze jeden zapis mówiący o wprowadzaniu tylko i wyłacznie medialnej nagonce na temat terminów: ROZDZIAŁ III MINIMALNE WYMOGI DOTYCZĄCE BADAŃ ZDATNOŚCI DO RUCHU DROGOWEGO Artykuł 5 Terminy i częstotliwość badań 3. Państwo członkowskie lub właściwe organy mogą określić rozsądny okres, w którym należy przeprowadzić badanie zdatności do ruchu drogowego, nieprzekraczający częstotliwości określonych w ust. 1 http://motofocus.pl/media/file/2014/pdf/2014_45_UE.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 4 Luty 2016 Share Napisano 4 Luty 2016 Może to na żywo i już się skończyło? ja wczoraj oglądałem ale też się cieło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 3 Kwiecień 2016 Share Napisano 3 Kwiecień 2016 Przegląd techniczny w dowolnym kraju UE Przegląd techniczny możliwy do przeprowadzenia w dowolnym kraju? O wprowadzenie takiego udogodnienia dla użytkowników ciężarówek chce zabiegać Adam Szejnfeld, polski poseł do Parlamentu Europejskiego. Zwrócił się on ostatnio do Komisji Europejskiej z zapytaniem, czy i jakie działania będą podjęte przez Komisję, aby znieść konieczność podbijania dowodu rejestracyjnego wyłącznie w kraju zarejestrowania ciężarówki. Oczywiście wprowadzenie takich zmian wiązałoby się z koniecznością dostosowania przepisów we wszystkich krajach Unii Europejskiej. Obecnie przepisy unijne określają bowiem jedynie minimalne wymagania niezbędne do wprowadzenia w zakresie badań technicznych pojazdów przez poszczególne państwa członkowskie UE. Jednocześnie umożliwiają one krajom zaostrzenie tych wymogów, ze względu na specyfikę krajowej infrastruktury czy strukturę parku samochodowego. To natomiast skutkuje różnicami m.in. dotyczącymi zakresu i częstotliwości przeprowadzania badań technicznych określonych kategorii pojazdów. http://40ton.net/przeglad-techniczny-w-dowolnym-kraju-unii-europejskiej-polski-europosel-chce-takiej-zmiany/ http://news.prawodrogowe.pl/i553#news26220 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.