Skocz do zawartości

nieprawidłowy wartość F3


Adam 24

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie co robicie jak klient przyjeżdza na badanie i w dowodzie jest niezgodność dmc. zespołu pojazdów z tabliczką zamionową. Oczywiscie daję negatywa, (wpisuję prawidłową wartość z tabliczki )za niezgodność, ale czy zmieniacie też O1 i O2, czy w ogóle zajmować sobie czas ustalaniem O1 i O2, czy wpisane jest prawidłowe. Przecięż ktoś to ustalił, ale czemu ustalił złe F3, mając tabliczkę przed oczami, i to nie chodzi o 10, 20, czy 30 kg tylko 190.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Tabliczkę można zmienić z tego co zauważyłem na jaką chcesz - trzeba spojrzeć w homologację auta. O.1 nie zwiększysz, zwiększa się tylko F.3 - więc nic to nie zmienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecięż ktoś to ustalił, ale czemu ustalił złe F3
- bo się ciućmokowi na pierwszym nie chciało podejść do samochodu!

 

Tabliczkę można zmienić z tego co zauważyłem na jaką chcesz
- chyba na taką z allegro :?

 

A poza tym:

:arrow:http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=5910

:arrow:http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=11786&postdays=0&postorder=asc&start=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tabliczkę można zmienić z tego co zauważyłem na jaką chcesz
- chyba na taką z allegro :?

 

 

Właśnie o tym piszę :( Zrobią Ci tabliczkę jaką chcesz, zmieniasz - i jest powód żeby zmieniać w DR dane, a potem na drodze wypadek, kolizja, rama się rozrywa itd...

Dlatego że jakiś cwaniak podniósł w ten sposób O.1 w dowodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już tyle razy było, że nawet ja załapałem! :hah:

[O.1] nie wychodzi z tabliczki nawet cwaniakowi, a jeżeli już to potem są diagności!

Z resztą linkowałem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, przeczytałem ten wątek w całości, (już kilka dni temu na niego trafiłem bo jest ciekawy) - ale są diagności którzy wyliczają z tabliczki O.1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...- ale są diagności którzy wyliczają z tabliczki O.1.

Nie tylko diagności ... Niedawno wypełniałem DIP "francuza", O1 i O2 wpisane z katalogu.

Pani z WK odesłała klienta do poprawienia F3, bo ....... po dodaniu O1 do F1 nie wychodzi F3....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nic, trafiło na zmiennika ... który zmienił F3 ...

 

To może jest to mój przypadek?

Pozwolę sobie wkleić mój post:

 

----------------------

Panowie, co jest z tymi renaultami? W osobowej lagunie miałem popierdzielone wartości z dowodu kontra tabliczka (wartość O.1). Zaniżył mi to wtedy, w WK nie było problemu.

 

Obecnie kupiłem busa mastera, zarejestrowany w PL. Na BT diagnosta pokazuje że na tabliczce dmc zestawu to 6300kg. Jest niezgodność i jest problem.

 

W dowodzie rejestracyjnym F3 to 5500kg a wartość O.1 to 2000kg.

W xero brief niemieckim (skąd przyjechał rok temu, xero mam od właściciela) O.1 jest również 2000kg.

Co tu jest grane?

 

Co jest ważniejsze, tabliczka czy brief lub dowód?

 

Może jakoś dziwnie zgubię tą tabliczkę i pojadę na wyrobienie nowej i będzie po problemie?

Aczkolwiek jest to naklejka, a z tego co wiem to nabiją mi metalową, nie wiem jak np w DE będą na to mi patrzeć, wolałbym mieć oryginał i nie kombinować.

Te francuzy to mają w tych głowach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nic, trafiło na zmiennika ... który zmienił F3 ...
bo jak nie to mu uprawnienia by zabrała........ jako nadzór.... :x
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

A kto ma ma rację diagnosta który bada organoleptycznie pojazd (dane masowe pojazdu odczytano z natury - tabliczka znamionowa pojazdu) czy pani z wk która opiera się na podstawie dokumentów.

 

Ja odczytuję i podaję faktyczne parametry po analizie dokumentów auta.

 

błednie diagności odczytują DMC zestawu F.3 bo to winno być brane tylko z homologacji pojazdu od producenta.

 

Niestety stosuje się tą metodę w przypadkach beznadziejnych.

 

Niestety kolejna zła praktyka to nierzetelne identyfikowanie danych niezbędnych do rejestracji pojazdu a wszczególności badania przed pierwszą rejestracją. Na błędnie wystawionych DIPach WK błędnie wystawia DR itd itp.

 

NIE WYTYKAM! NIE OBRAŻAM! WIELOLETNIE WNIKLIWE WNIOSKI I NIE BRONIĘ WK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja odczytuję i podaję faktyczne parametry po analizie dokumentów auta.

:ok

Na błędnie wystawionych DIPach

Bo wykonują dziwne obliczenia typu DMC + MMC przyczepy z hamulcem i wychodzi niezgodność F.3 :( a później jak chcesz coś poprawić, to pani z WK mówi, że jej TZ nie obchodzi, bo to nie są dane producenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błednie diagności odczytują DMC zestawu F.3 bo to winno być brane tylko z homologacji pojazdu od producenta.

Może Kolega bardziej wyjaśnić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To F.3 nie ma na TZ?

Jeszcze przed postem Grześka chciałem pojechać cytatem z rozporządzenia odnośnie wymagań dla tabliczki znamionowej ,ale się powstrzymałem bo to chyba lapsus językowy ze strony Rafała .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.