Adam 24 Napisano 8 Kwiecień 2016 Share Napisano 8 Kwiecień 2016 Panowie co robicie jak klient przyjeżdza na badanie i w dowodzie jest niezgodność dmc. zespołu pojazdów z tabliczką zamionową. Oczywiscie daję negatywa, (wpisuję prawidłową wartość z tabliczki )za niezgodność, ale czy zmieniacie też O1 i O2, czy w ogóle zajmować sobie czas ustalaniem O1 i O2, czy wpisane jest prawidłowe. Przecięż ktoś to ustalił, ale czemu ustalił złe F3, mając tabliczkę przed oczami, i to nie chodzi o 10, 20, czy 30 kg tylko 190. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daroot Napisano 28 Kwiecień 2016 Share Napisano 28 Kwiecień 2016 Tabliczkę można zmienić z tego co zauważyłem na jaką chcesz - trzeba spojrzeć w homologację auta. O.1 nie zwiększysz, zwiększa się tylko F.3 - więc nic to nie zmienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 28 Kwiecień 2016 Share Napisano 28 Kwiecień 2016 Przecięż ktoś to ustalił, ale czemu ustalił złe F3 - bo się ciućmokowi na pierwszym nie chciało podejść do samochodu! Tabliczkę można zmienić z tego co zauważyłem na jaką chcesz - chyba na taką z allegro A poza tym: http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=5910 http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=11786&postdays=0&postorder=asc&start=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daroot Napisano 28 Kwiecień 2016 Share Napisano 28 Kwiecień 2016 Tabliczkę można zmienić z tego co zauważyłem na jaką chcesz - chyba na taką z allegro Właśnie o tym piszę Zrobią Ci tabliczkę jaką chcesz, zmieniasz - i jest powód żeby zmieniać w DR dane, a potem na drodze wypadek, kolizja, rama się rozrywa itd... Dlatego że jakiś cwaniak podniósł w ten sposób O.1 w dowodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 28 Kwiecień 2016 Share Napisano 28 Kwiecień 2016 Już tyle razy było, że nawet ja załapałem! [O.1] nie wychodzi z tabliczki nawet cwaniakowi, a jeżeli już to potem są diagności! Z resztą linkowałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daroot Napisano 28 Kwiecień 2016 Share Napisano 28 Kwiecień 2016 Tak, przeczytałem ten wątek w całości, (już kilka dni temu na niego trafiłem bo jest ciekawy) - ale są diagności którzy wyliczają z tabliczki O.1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysius Napisano 28 Kwiecień 2016 Share Napisano 28 Kwiecień 2016 ale są diagności którzy wyliczają z tabliczki O.1. to pogratulować ,tyle razy wałkowane było ,że O1 i O2 ustala producent pojazdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 28 Kwiecień 2016 Share Napisano 28 Kwiecień 2016 tyle razy wałkowane było Weź pod uwagę ilu diagnostów tu zagląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 28 Kwiecień 2016 Share Napisano 28 Kwiecień 2016 Są tacy co obliczają O1 z tabliczki i sa tacy co w ogóle TZ na badaniu nie oglądają - bo po co? A może to ta sama grupa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 28 Kwiecień 2016 Share Napisano 28 Kwiecień 2016 ...- ale są diagności którzy wyliczają z tabliczki O.1. Nie tylko diagności ... Niedawno wypełniałem DIP "francuza", O1 i O2 wpisane z katalogu. Pani z WK odesłała klienta do poprawienia F3, bo ....... po dodaniu O1 do F1 nie wychodzi F3.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cortez76 Napisano 28 Kwiecień 2016 Share Napisano 28 Kwiecień 2016 Pani z WK odesłała klienta do poprawienia F3, bo ....... po dodaniu O1 do F1 nie wychodzi F3.... I co zrobiłeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 28 Kwiecień 2016 Share Napisano 28 Kwiecień 2016 Ja nic, trafiło na zmiennika ... który zmienił F3 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 28 Kwiecień 2016 Share Napisano 28 Kwiecień 2016 trafiło na zmiennika ... który zmienił F3 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 28 Kwiecień 2016 Share Napisano 28 Kwiecień 2016 Ciekawe kto paniom z WK przeszkolił w tym dodawaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cortez76 Napisano 29 Kwiecień 2016 Share Napisano 29 Kwiecień 2016 a nic, trafiło na zmiennika ... który zmienił F3 ... smutne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
busiarz Napisano 29 Kwiecień 2016 Share Napisano 29 Kwiecień 2016 Ja nic, trafiło na zmiennika ... który zmienił F3 ... To może jest to mój przypadek? Pozwolę sobie wkleić mój post: ---------------------- Panowie, co jest z tymi renaultami? W osobowej lagunie miałem popierdzielone wartości z dowodu kontra tabliczka (wartość O.1). Zaniżył mi to wtedy, w WK nie było problemu. Obecnie kupiłem busa mastera, zarejestrowany w PL. Na BT diagnosta pokazuje że na tabliczce dmc zestawu to 6300kg. Jest niezgodność i jest problem. W dowodzie rejestracyjnym F3 to 5500kg a wartość O.1 to 2000kg. W xero brief niemieckim (skąd przyjechał rok temu, xero mam od właściciela) O.1 jest również 2000kg. Co tu jest grane? Co jest ważniejsze, tabliczka czy brief lub dowód? Może jakoś dziwnie zgubię tą tabliczkę i pojadę na wyrobienie nowej i będzie po problemie? Aczkolwiek jest to naklejka, a z tego co wiem to nabiją mi metalową, nie wiem jak np w DE będą na to mi patrzeć, wolałbym mieć oryginał i nie kombinować. Te francuzy to mają w tych głowach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 29 Kwiecień 2016 Share Napisano 29 Kwiecień 2016 TAM http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=256010&highlight=#256010 - problem znany i chyba wyczerpany, więc nie ma co powielać tematów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 1 Maj 2016 Share Napisano 1 Maj 2016 Ja nic, trafiło na zmiennika ... który zmienił F3 ...bo jak nie to mu uprawnienia by zabrała........ jako nadzór.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafał Kądziela Napisano 17 Maj 2016 Share Napisano 17 Maj 2016 A kto ma ma rację diagnosta który bada organoleptycznie pojazd (dane masowe pojazdu odczytano z natury - tabliczka znamionowa pojazdu) czy pani z wk która opiera się na podstawie dokumentów. Ja odczytuję i podaję faktyczne parametry po analizie dokumentów auta. błednie diagności odczytują DMC zestawu F.3 bo to winno być brane tylko z homologacji pojazdu od producenta. Niestety stosuje się tą metodę w przypadkach beznadziejnych. Niestety kolejna zła praktyka to nierzetelne identyfikowanie danych niezbędnych do rejestracji pojazdu a wszczególności badania przed pierwszą rejestracją. Na błędnie wystawionych DIPach WK błędnie wystawia DR itd itp. NIE WYTYKAM! NIE OBRAŻAM! WIELOLETNIE WNIKLIWE WNIOSKI I NIE BRONIĘ WK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz0417 Napisano 17 Maj 2016 Share Napisano 17 Maj 2016 Ja odczytuję i podaję faktyczne parametry po analizie dokumentów auta. Na błędnie wystawionych DIPach Bo wykonują dziwne obliczenia typu DMC + MMC przyczepy z hamulcem i wychodzi niezgodność F.3 a później jak chcesz coś poprawić, to pani z WK mówi, że jej TZ nie obchodzi, bo to nie są dane producenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 17 Maj 2016 Share Napisano 17 Maj 2016 błednie diagności odczytują DMC zestawu F.3 bo to winno być brane tylko z homologacji pojazdu od producenta. Może Kolega bardziej wyjaśnić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 17 Maj 2016 Share Napisano 17 Maj 2016 To F.3 nie ma na TZ? Ojej - od kiedy??? Bardzo proszę o rozwinięcie tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 17 Maj 2016 Share Napisano 17 Maj 2016 To F.3 nie ma na TZ? Jeszcze przed postem Grześka chciałem pojechać cytatem z rozporządzenia odnośnie wymagań dla tabliczki znamionowej ,ale się powstrzymałem bo to chyba lapsus językowy ze strony Rafała . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 17 Maj 2016 Share Napisano 17 Maj 2016 Może koledze idzie o ustalenie MMC p-py wynikającej ze "słynnej odejmowanki "F3 minus DMC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 17 Maj 2016 Share Napisano 17 Maj 2016 On po prosu przekazuje wiedzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.