Norbert Jezierski Napisano 14 Listopad 2017 Share Napisano 14 Listopad 2017 UWAGA! 0. Ważne ! Zakładamy, że system operacyjny komputera jest aktualizowany i wszystkie bieżące aktualizacje są pobrane ! 1. Zakładamy, że używacie Państwo poprawnie skonfigurowanej wersji CiscoAnyConnect. 2. Pierwszym krokiem jest wyszukanie błędów - plik HelloCepik, kolejnym - INSTRUKCJA - plik podstawowy. 3. Każdy błąd musi zostać naprawiony, każdy etap naprawy (INSTRUKCJA-plik podstawowy) musi zakończyć się sukcesem. Może wystąpić kilka błędów równocześnie. 4. Proszę pamiętać o konieczności restartowania naprawianych aplikacji (naprawa Internet Explorera) lub komputera (naprawa certyfikatu SSL). 5. Nie ma znaczenia jakiej przeglądarki używacie Państwo w codziennej pracy - naprawiamy wyłącznie (i do skutku) Internet Explorera. STACJA.SQL - HelloCepik: http://norcom.com.pl/download/cepik/IT.NORCOM_StacjaSQL_HelloCepik.pdf INSTRUKCJA NAPRAWCZA - plik podstawowy: http://norcom.com.pl/download/cepik/IT.NORCOM_StacjaSQL_naprawa_certyfikatow_SSL_v5.pdf (wersja 5, zmodyfikowany o dodatek dla IE). INSTRUKCJA NAPRAWCZA - dodatek do pliku podstawowego, dla IE, kiedy zawiodą wcześniejsze procedury: http://norcom.com.pl/download/cepik/BladCertyfikatyIE_v1.pdf BARDZO WAŻNA UWAGA DO INSTRUKCJI ENCARD !!! http://norcom.com.pl/download/cepik/dotyczy_naprawy_certyfikatu_wg_procedury_naprawczej_encard.pdf INSTRUKCJA - dotyczy kart ENCARD (pobrana ze strony producenta, link do niej znajduje się w pliku podstawowym): http://norcom.com.pl/download/cepik/ENCARD_2017_powtorna_rejestracja_certyfikatu_w_systemie_Windows.pdf INSTRUKCJA - dotyczy kart CERTUM: http://norcom.com.pl/download/cepik/CERTUM_rejestracja_certyfikatu.pdf INSTRUKCJA - dotyczy komunikatu Błąd Inicjalizacji Certyfikatu w STACJA.SQL: http://norcom.com.pl/download/cepik/IT.NORCOM_Stacja.SQL_BladInicjalizacjiCertyfikatu.pdf ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ZGŁASZANIE BŁĘDU 403 - FORBIDDEN - nieprawidłowo wydany certyfikat, tj. bez dostępu do systemu CEP ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Błędy te, zawsze z danymi Waszego certyfikatu - oznaczane w HelloCepik wykonywanym z naszego systemu jako 403 - trzeba zgłaszać do nas, najlepiej mailem na software@norcom.pl - ale także pod adres podany na stronach CEP-a: http://www.cepik.gov.pl/aktualnosci/zawartosc/-/asset_publisher/a1LDCMS0sfru/content/wdrozenie-cep-informacja-dla-stacji-kontroli-pojazdow Można - i warto - skorzystać z naszej instrukcji i naszego programu, dzięki czemu wyślecie Państwo w zgłoszeniu błędu bardzo istotną rzecz - dane Waszych certyfikatów. http://norcom.com.pl/download/cepik/IT.NORCOM_StacjaSQL_HelloCepik.pdf (strona 3) +++ Zespół wdrożeniowy służy pomocą techniczną wszystkim SKP, które mają problemy z połączeniem z CEPiK 2.0. Można ją uzyskać zgłaszając problem na Service Desk: E-mail: service_desk_portal@coi.gov.pl Tel.: +48 42 253 54 99 System zgłoszeń ATMOSFERA: https://pomoc.coi.gov.pl +++ To drugie zgłoszenie (MC) po to, aby mieć oficjalną podkładkę dla WK - a więc warto !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi