Skocz do zawartości

Samochód osobowy przerobiony na taxi?


chinek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem po szkoleniu i próbuje zdać egzamin tylko jakos mi nie wychodzi i na ostatnim egzaminie mialem pytanie opisowe ze przyjezdza samochod osobowy ktory zostal przerobiony na taxówke. Czy wymagamy od niego jakis papier wydany przez wlasciwy organ i wymagania musi spelniac ten samochod.

To moja odpowiedz byla ze

Gaśnica, ogumnione kolo zapasowe, apteczke doraznej pomocy. 2 pary dzwi po dwa z kazdej strony. lub jedno z prawej, dwa z lewej i jedno z tylu pojazdu. Prawidłowe oznakowanie na dachu podswietlne widoczne z 50 metrow przy normalnej przejrzystosci powietrza, taksometr z dowodem legalizacji i min dwa miejsca dla pasazerów. I napisalem ze potrzebny jest papier z wlasciwego organu? Czy mam racje? Bo moj znajomy diagnosta nie wiedzial a w dzienikach sie nie doczytalem. Jak cos zle prosze o poprawienie. A i jeszcze jedno czy robimy badanie tylko dodatkowe? Bo napisalem ze dodatkowe tylko i na zyczenie klienta i okresowe. A i czy wystawiam mu jakis papier ze wszystko spelnia? Prosze o odpowiedz. Z góry dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 64
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • waldorff

    6

  • bohdang

    5

  • boden

    5

  • adam1501

    5

I napisalem ze potrzebny jest papier z wlasciwego organu?

Art 81 pkt 8 ust 1) i ust 1)a - wymienia pojazdy skierowane przez KRD lub STAROSTE jest to a)przypuszczenie że zagraża bezpieczeństwu b)narusza wymagania ochrony środowiska c) uczestniczył w kolizji oraz 1a) skierowany w celu ustalenia danych niezbędnyc do rej.

Badanie taxi ust. 3) nie nakazuje skierowania

A i jeszcze jedno czy robimy badanie tylko dodatkowe?

Dz.U.227 ze zmianami

par 3,1 [zakres badan] ust 3) zakres badania pojzadu dotyczącego pojazdu o którym mowa w par 2 ust. 1 pkt 2 lit b i pkt 6 (dodatkowego króry ma być używany jako taksówka osobowa lub bagażowa) obejmuje: