jaka Napisano 25 Wrzesień 2008 Share Napisano 25 Wrzesień 2008 Jak można coś takiego robić skoro dane klienta są zastrzeżone? A żeby klient wyraził zgodę to musi wypełnić formularz i podpisać się! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
berecik Napisano 25 Wrzesień 2008 Share Napisano 25 Wrzesień 2008 I dokładnie u nas drukujemy zgody a klienci ją podpisują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaka Napisano 25 Wrzesień 2008 Autor Share Napisano 25 Wrzesień 2008 Tylko jak ja się pytam klienta z "zaproszeniem" z innej SKP czy podpisywał jakiś dokument to mówi że nie. A mam tego dużo. Bo SKP w moim rejonie jest trochę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 25 Wrzesień 2008 Share Napisano 25 Wrzesień 2008 A jest jeszcze cuś takiego jak "sms". Tanie łatwe i proste .a nie jakies koperty, znaczki adresyitp... Zaprzjaźniona firma "NORCOM" ma taka oferte Ale sobie nabiłem licznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 25 Wrzesień 2008 Share Napisano 25 Wrzesień 2008 Trzeba wyraźnie zaznaczyć wyższość ofert NORCOM'owskiej nad tradycyjną (listowną). Wysyłanie SMS'a wymaga jedynie, aby od klienta wymagać podania nr tel.skojarzonego z konkretnym badaniem technicznym. Nie ma tu mowy o przekazywaniu przez klienta danych osobowych podlegających przepisom ustawy. Tymczasem zbieranie od właścicieli danych osobowych niezbędnych do wysyłania korespondencji niesie dla stacji pełne obciążenia przewidziane przepisami Ustawy o ochronie danych osobowych związane ze sposobem gromadzenia, przetwarzania i przechowywania tych informacji oraz konieczność zgłaszania takich zbiorów do Generalnego Inspektora Ochrony danych Osobowych. Wiele SKP zapomina o tych obowiązkach kręcąc na siebie bicz w razie ewentualnej kontroli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablo Napisano 26 Wrzesień 2008 Share Napisano 26 Wrzesień 2008 SMS ok jest wygodny,ale klient częściej zmienia numer tel. niż adres zamieszkania i w takim przypadku jak zmieni numer nie otrzyma SMS'a o kończącym się terminie badania tech.a list zawsze dojdzie no może prawie zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 26 Wrzesień 2008 Share Napisano 26 Wrzesień 2008 Ofertę związaną z SMS'mi wprowadziliśmy po to, aby zwielokrotnić możliwość oddziaływania na Klienta - różnymi kanałami. Starsze osoby będą preferować tradycyjne drogi przekazu, młodsze - bardziej nowoczesne. SMS'y maja tą przewagę, że można je wykorzystywać wielokrotnie - do informacji o akcji serwisowej typu bezpłatne ustawianie świateł, do wysłania życzeń świątecznych itp. Mamy tu pełną informację zwrotna, czy Klient otrzymał wiadomość (o pracy Poczty nie wiadomo nic). Numer telefonu i tak jest uaktualniany co roku, więc sprawa zmiany telefonu i owsszem, jest problemem, ale nie aż tak wielkim ... Ps. List to wydatek ok. 2 zł, SMS - ok. 25 gr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebastian Napisano 2 Październik 2008 Share Napisano 2 Październik 2008 Witam serdecznie,pracuje na stacje wyposażonej przez firmę NORCOM w ten bardzo przydatny system smsów, polecam wszystkim taki rodzaj kontaktu z klientem i to nie tylko w kwestii przypomnienia o badaniu technicznym, super sprawą jest tak jak my to zrobilismy kontrola pojazdu przed sezonem wakacyjnym wlasnie za pomocą systemu sms. Wspaniala robota - nobel. Polecam na wszystkie stacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 2 Październik 2008 Share Napisano 2 Październik 2008 Zostało jeszcze parę tematów do doszlifowania - ale cóż - problemy są po to, żeby je pokonywać Mam nadzieję, że toto się przyjmie wśród naszych Klientów - czyli Klientów naszych Klientów Zawsze są też naklejki na szybę oraz kartki pocztowe ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebastian Napisano 3 Październik 2008 Share Napisano 3 Październik 2008 Mnie sie juz ten system podoba, stosuje na drugiej stacji gdzie pracuje nalepki na szybę ale to nie za bardzo wychodzi i nie wiedzialem pozniej na miescie tych samochodow z nalepkami moimi wiec chyba slaby system przypominania a teraz wiadomo prawie kazdy ma juz komorke wiec czesto sa zadowoleni i ciesza sie ze taki system przypomnienia jest. Polecam na inne stacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 3 Październik 2008 Share Napisano 3 Październik 2008 Na mojej stacji wysłane są standartowe zaproszenia( oczywiście zgoda klijenta)i wszyscy są zadowoleni z rozsyłanych zaproszeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.