Skocz do zawartości

Zaproszenia na bad. tech. w określonej SKP


jaka

Rekomendowane odpowiedzi

Tylko jak ja się pytam klienta z "zaproszeniem" z innej SKP czy podpisywał jakiś dokument to mówi że nie. A mam tego dużo. Bo SKP w moim rejonie jest trochę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jest jeszcze cuś takiego jak "sms".

Tanie łatwe i proste .a nie jakies koperty, znaczki adresyitp...

Zaprzjaźniona firma "NORCOM" ma taka oferte :ok

Ale sobie nabiłem licznik :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba wyraźnie zaznaczyć wyższość ofert NORCOM'owskiej nad tradycyjną (listowną). Wysyłanie SMS'a wymaga jedynie, aby od klienta wymagać podania nr tel.skojarzonego z konkretnym badaniem technicznym. Nie ma tu mowy o przekazywaniu przez klienta danych osobowych podlegających przepisom ustawy.

Tymczasem zbieranie od właścicieli danych osobowych niezbędnych do wysyłania korespondencji niesie dla stacji pełne obciążenia przewidziane przepisami Ustawy o ochronie danych osobowych związane ze sposobem gromadzenia, przetwarzania i przechowywania tych informacji oraz konieczność zgłaszania takich zbiorów do Generalnego Inspektora Ochrony danych Osobowych.

Wiele SKP zapomina o tych obowiązkach kręcąc na siebie bicz w razie ewentualnej kontroli :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SMS ok jest wygodny,ale klient częściej zmienia numer tel. niż adres zamieszkania i w takim przypadku jak zmieni numer nie otrzyma SMS'a o kończącym się terminie badania tech.a list zawsze dojdzie no może prawie zawsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ofertę związaną z SMS'mi wprowadziliśmy po to, aby zwielokrotnić możliwość oddziaływania na Klienta - różnymi kanałami.

Starsze osoby będą preferować tradycyjne drogi przekazu, młodsze - bardziej nowoczesne.

 

SMS'y maja tą przewagę, że można je wykorzystywać wielokrotnie - do informacji o akcji serwisowej typu bezpłatne ustawianie świateł, do wysłania życzeń świątecznych itp.

Mamy tu pełną informację zwrotna, czy Klient otrzymał wiadomość (o pracy Poczty nie wiadomo nic).

Numer telefonu i tak jest uaktualniany co roku, więc sprawa zmiany telefonu i owsszem, jest problemem, ale nie aż tak wielkim ...

 

Ps. List to wydatek ok. 2 zł, SMS - ok. 25 gr. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,pracuje na stacje wyposażonej przez firmę NORCOM :P w ten bardzo przydatny system smsów, polecam wszystkim taki rodzaj kontaktu z klientem i to nie tylko w kwestii przypomnienia o badaniu technicznym, super sprawą jest tak jak my to zrobilismy kontrola pojazdu przed sezonem wakacyjnym wlasnie za pomocą systemu sms. Wspaniala robota - nobel. Polecam na wszystkie stacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostało jeszcze parę tematów do doszlifowania - ale cóż - problemy są po to, żeby je pokonywać :)

Mam nadzieję, że toto się przyjmie wśród naszych Klientów - czyli Klientów naszych Klientów :-)

Zawsze są też naklejki na szybę oraz kartki pocztowe ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie sie juz ten system podoba, stosuje na drugiej stacji gdzie pracuje nalepki na szybę ale to nie za bardzo wychodzi i nie wiedzialem pozniej na miescie tych samochodow z nalepkami moimi wiec chyba slaby system przypominania a teraz wiadomo prawie kazdy ma juz komorke wiec czesto sa zadowoleni i ciesza sie ze taki system przypomnienia jest. Polecam na inne stacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.