Skocz do zawartości

praca inżynierska potrzebuje wzoru projektu technologicznego


sławek 84

Rekomendowane odpowiedzi

witam .jestem studentem obecnie pisze pracę inżynierską "projekt technologiczny zajezdni autobusowej" lecz nie do końca wiem jak powinien wyglądać projekt technologiczny nigdy takiego projektu nie widziałem .promotor ciągle mi mówi ze musze zrobić założenia.Ale jakie ?

Mam już sporą część tej pracy. może ktoś mógłby mi pomóc w jakiś sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem taki projekt ale dawno. Do przedmówcy dodam tylko, że trzeba nanieść instalację elektryczną, wodna, ściekową, pneumatyczną (czyli miejsca kranów, zlewów, gniazdek itp), drogi komunikacyjne piesze i dla pojazdów

Ja osobno zrobiłem projekt terenu i osobno projekt budynku (BOK, warsztat, itp w jednym dużym budynku)

Założenia to jakie pojazdy, ile pojazdów, co będziesz robił, kadra,......

Tyle z tego co pamiętam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam .jestem studentem obecnie pisze pracę inżynierską "projekt technologiczny zajezdni autobusowej" lecz nie do końca wiem jak powinien wyglądać projekt technologiczny nigdy takiego projektu nie widziałem .promotor ciągle mi mówi ze musze zrobić założenia.Ale jakie ?

Mam już sporą część tej pracy. może ktoś mógłby mi pomóc w jakiś sposób.

 

zakres dokumentacji projektowej powinien obejmować :

1. Rozmieszczenie urządzeń na hali serwisu

2. Rzuty fundamentowe urządzeń wyposażenia serwisu z dokładną ich lokalizacją na poszczególnych stanowiskach

3. Przepusty technologiczne

4. Wytyczne dla projektów branżowych ( elektryka, wod-kan, wentylacja ) opis+rysunki - chodzi właśnie o te założenia

5. Wytyczne dla Stacji Kontroli Pojazdów jeśli istnieje , oraz dla serwisu

6. Wytyczne dla sieci sprężonego powietrza i sprężarkowni

7. Wytyczne dla projektów szatni i zaplecza socjalnego

8. Wytyczne BHP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obecnie pisze pracę inżynierską