Skocz do zawartości

Projekt zmian dz.u.155


DARIO64

Rekomendowane odpowiedzi

§ 6. 1. Kontrola działania reduktora polega na sprawdzeniu, czy reduktor nie przepuszcza gazu przy niepracującym silniku; w tym celu należy zdjąć z króćca elastyczny przewód zasilający (niskiego ciśnienia), nasunąć szczelnie na króciec kawałek przewodu, zanurzyć ostrożnie jego koniec w naczyniu z wodą (tak aby nie wytworzyć przeciwciśnienia) i przy przełączniku zasilania ustawionym na zasilanie gazowe obserwować powierzchnię wody.

 

Bzdura jakaś... Badanie wykonujemy bez demontażu (podobno). Już widzę jak każdy leci z kluczem/śrubokrętem żeby zdjąć opaskę której nie można ponownie skręcić...

 

Najlepiej niech przywrócą te słynne wózki którymi można było zrobić sobie krzywdę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze projekt zmian w DZ.U.32

 

tu też zero zmian, tylko dochodzi LNG

czy spotkał już ktoś taką instalację ???musi to być drogie,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewne zmiany jednak są np.doszedł zakaz przerabiania instalacji i zakaz umieszczania butli w przestrzeni pasażerskiej.

Zwracam honor, tu masz rację, ale dokładnie poczytamy, gdy wejdzie w życie ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8. Zabrania się instalowania zbiorników (butli) w części przedniej pojazdu oraz w komorze silnika

11. Nie dopuszcza się jakichkolwiek przeróbek zbiornika (butli).

proponowane:

h) w § 4 ust. 8 otrzymuje brzmienie:

„8. Zabrania się instalowania zbiorników (butli) w części przedniej pojazdu, w

komorze silnika oraz w przestrzeni pasażerskiej.”

i) w § 4 ust. 11 otrzymuje brzmienie:

„11. Nie dopuszcza się jakichkolwiek przeróbek zbiornika (butli) oraz instalacji

 

Więc jak stara? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie PISKP jest projekt zmian w 155,a na stronie MI projekt zmian 32

 

http://piskp.pl/admin/wyswig/pliki/esklep1//aktualnosci/Projekt_zmiany_Dz.U.Nr155_poz.1232.pdf

 

http://bip.mi.gov.pl/pl/bip/projekty_aktow_prawnych/projekty_rozporzadzen/rozp_transport_drogowy/proj_rozp_war_tech_poj/px_projekt_zm__rozp__mi____poj__lpg_cng_lng.pdf

 

a to chyba jest różnica. :D Na stronach PISKP i Patornatu jest tylko projekt zmian w dz.u.155,jakoś nikt od nich nie załapał że jest projekt zmian w dz.u.32.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie - no to akurat najnowszy projekt Kodeksu Drogowego

 

USTAWA

z dnia ...........................2010 r.

o dopuszczeniu pojazdów do ruchu drogowego

 

Albo kolega nie doczytał ,albo sobie żarty robi :D to jest któryś projekt z kolei i ciekawe jak długo potrwa uchwalenie tego.

 

[ Dodano: 30-06-2010, 21:32 ]

Jak na razie zwróciłem uwagę na to

 

8. Okresowe badanie techniczne ciągnika rolniczego, przyczepy rolniczej oraz motoroweru

przeprowadza się przed upływem 3 lat od dnia pierwszej rejestracji, a następnie przed upływem

każdych kolejnych 2 lat od dnia przeprowadzenia badania.

9. Okresowe badanie techniczne autobusu i trolejbusu przeprowadza się przed upływem roku

od dnia pierwszej rejestracji i następnie co 6 miesięcy.

10. Okresowe badanie techniczne tramwaju przeprowadza się przed upływem 5 lat od dnia

przekazania nowego tramwaju do eksploatacji, następnie przed upływem 3 lat od dnia

przeprowadzenia pierwszego badania technicznego, a następnie co dwa lata.

11. Okresowemu badaniu technicznemu nie podlega:

1) przyczepa lekka;

2) pojazd zabytkowy, inny niż określony w ust. 6 pkt 4.

12. Przepisy ust. 8-11 nie dotyczą pojazdów marki SAM.

 

i jeszcze na to

 

 

3. Badanie techniczne ciągnika rolniczego i przyczepy rolniczej może być przeprowadzane

poza stacją kontroli pojazdów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak popełniłem małą gafę i z rozpędu wpisałem rozporządzenie -oczywiście chodzi o kolejny projekt ustawy -ale od czego są spostrzegawczy koledzy na tym forum :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PoRD będzie teraz chyba podzielony

Na to wychodzi

zresztą zerknij na nazwę pliku

Zerknąłem, PoRD a UoDPdRD różnica jest chodź łudząco są do siebie podobne.

Z tego co jeszcze wyczytałem i jak dobrze zrozumiałem to chcą przywrócić badanie po zamontowaniu gazu,w przypadku N mamy przesyłać zaświadczenie do TDT, no i chcą przywrócić szkolenia co 2 lata-3 dniowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.